پرورش  شتر مرغ

پرورش شتر مرغ

روغن پوست گوشت شترمرغ جوجه مولد
پرورش  شتر مرغ

پرورش شتر مرغ

روغن پوست گوشت شترمرغ جوجه مولد

پرورش شترمرغ: - بررسی یک مطالعه و امکان سنجی از فرصت ها در اتحادیه اروپا

پرورش شترمرغ: - بررسی یک مطالعه و امکان سنجی از فرصت ها در اتحادیه اروپا

جان آدامز و برایان J Revell

دانشکده مدیریت، دانشگاه کالج هارپر آدامز، نیوپورت، نژادی از گوسفند بی شاخ انگلیسی، TF10 8NB، UK،


خلاصه

شترمرغ شده است برای حدود 150 سال در آفریقای جنوبی پرورشی، برای اولین بار پر و به تازگی برای پنهان کردن. مخفی کردن کالا که یک بازار تاسیس وجود دارد، در درجه اول در شرق دور برای تولید کالاهای لوکس، اگر چه گوشت به طور فزاینده به اقتصاد تولید مهم است. شترمرغ یک رقیب معتبر در بازار گوشت قرمز است که در آن تولید گوشت قرمز بسیار لاغر است.

تولید در سایر نقاط جهان نیز زمانی ممکن شد نامیبیا استقلال به دست آورد. پرورش شترمرغ در حال حاضر یک صنعت بین المللی، با آفریقای جنوبی هنوز هم تا حد بازیکن بزرگ. هیچ منبع جامع قابل اعتماد از اطلاعات منتشر شده در تولید و بازارهای جهانی محصولات شترمرغ وجود دارد.


در ابتدا در بازار در اروپا برای پرندگان مادر، پس از انتقال به یک بازار کشتار بیش از سال گذشته یا بود.

بسیاری از قوه مقننه، رفاه و مسائل عملیاتی هنوز هم باید به آنها رسیدگی شود. از آنجا که از تاریخ توسعه صنعت، دانش فنی کمی در مورد تولید شتر مرغ شده است از طریق تحقیقات علمی منتشر شده به دست آورد. عدم توسعه بازار گوشت و محصولات چرمی، فقدان تحقیقات به تولید شتر مرغ تحت شرایط اروپا، و عدم پیشرفت مانع زیرساخت های توسعه یافته به سمت صنعت شترمرغ موفق در انگلستان و اتحادیه اروپا است.

معقول است سطح از تقاضا برای گوشت شترمرغ در بسیاری از کشورها از اروپا وجود دارد، اما این در حال حاضر عمدتا از خارج از اتحادیه اروپا ملاقات کرد. با این حال، افزایش تولید جهانی در 1996-7 با بحران آسیایی اخیر در ترکیب، باعث دولت در حال حاضر افسرده از صنعت در سراسر جهان. زنده ماندن در آینده از شرکت را به توسعه محصولات و بازارهای جدید برای چرم بسیار با دوام و جذاب نیاز، و همچنین افزایش تقاضا برای گوشت شترمرغ موجود.

با وجود عدم حمایت رسمی، تجربه در انگلستان و جاهای دیگر بیش از هشت سال شترمرغ پرورش تشکیل اساس یک صنعت پایدار، ترکیب تولید، فرآوری و بازاریابی در اتحادیه اروپا است.


تحقیقات برای حل و فصل پرورش و رفاه مسائل مهم مورد نیاز است. شترمرغ ارائه می دهد یک فرصت برای توسعه طیف وسیعی از فعالیتهای ارزش افزوده و همچنین به عنوان یک فرصت تنوع از سیستم های کشاورزی سنتی است و بنابراین به مفهوم توسعه یکپارچه روستایی مناسب در مناطق کمتر مورد علاقه از اروپا است.


1. معرفی


شترمرغ یک حیوان جذاب است. این پرنده است اما آن را نمی تواند پرواز کند. به عنوان یک عضو از خانواده بی پرواز پرندگان به نام ratites، آن را با یک جفت از پاها قدرتمند قادر به پرتاب آن را به دور از خطر در سرعت های تا 70 کیلومتر در ساعت تکامل یافته است. در وحشی در آفریقا بومی خود، آن را روزانه بیش از یک منطقه با شعاع تا 20 کیلومتر محدوده خواهد شد در حالی جستجوی غذا برای مواد غذایی است. این است که بزرگترین پرنده امروز پیدا شده است. تخم مرغ های خود بالاتر از تمامی پرندگان - تخم شتر مرغ ها از 1KG تا 2 کیلوگرم وزن - و در عین حال تخم شتر مرغ کوچکترین هر پرنده نسبت به اندازه از پدر و مادر هستند. شترمرغ تولید یک ستون پر با کیفیت بالا، مخفی کردن با کیفیت بالا تحمل یک طرح شاه پرها مشخص و بسیار با ارزش است، و 30-35 کیلوگرم گوشت قرمز با محتوای خصوص کم چربی است. از اعتماد و به شترمرغ در جای پا بال برای حرکت بدان معنی است که تقریبا همه از توسعه عضلانی در ساق، ران و پشت رخ می دهد. بر خلاف مرغ، آن را فاقد عضلات سینه که قدرت بال گونه های پرندگان و ارائه بسیاری از قسمت خوراکی لاشه مرغ.

شترمرغ یک گونه منحصر به فرد در بسیاری جهات است، اما پس از ورود نسبتا اخیر خود در صحنه های کشاورزی در اروپا تا کنون به طور رسمی به عنوان مثل در نظر گرفته شود. به عنوان مثال، آن است که توسط اتحادیه اروپا به عنوان پرورشی بازی پرنده برای اهداف کشتار و بازاریابی طبقه بندی شده و منوط به انگلستان طیور گوشت مقررات (MAFF، 1997). شترمرغ مرغ است نیست، و مقامات در حال حاضر با توجه آن است که آیا باید به طور جداگانه از مرغ است. از آنجا که از سردرگمی رسمی بیش از هویت خود، شترمرغ مناسب نیست منظمی را به چارچوب قانونی موجود برای حیوانات پرورشی.

حتی جذاب تر از شترمرغ خود فتنه اطراف رفتار از صنعت شترمرغ جهانی است. تولید شتر مرغ یک صنعت بین المللی آفریقای جنوبی که تا کنون مهم ترین کشور است، در حالی که آمریکا و اسرائیل دیگر تولید کنندگان عمده که صنایع نسبتا شناخته شده اند. در واقع این امر می تواند منصفانه است که بگوییم "صنعت" در حال حاضر در خارج از این سه کشور وجود ندارد، اگر چه شترمرغ در حال حاضر در سراسر جهان کشت. دلیل این است که زیرساخت های مورد نیاز برای تولید، فرآوری و بازاریابی است همزمان با افزایش تعداد پرنده در اروپا، کانادا، استرالیا و نیوزیلند توسعه داده شده است، به عنوان مثال. مخفی کردن کالا که یک بازار تاسیس وجود دارد، در درجه اول در شرق دور، برای تولید کالاهای لوکس است. در جنوب آفریقا در بازار برای گوشت شترمرغ است هرگز به غیر از توسعه به عنوان یک تخصص های محلی در زیمبابوه و آفریقای جنوبی. گوشت شتر مرغ در اسرائیل خورده دلیل آن است که حلال است.

در آفریقای جنوبی نشانه هایی از یک تغییر اساسی در صنعت پرورش شترمرغ رخ داده است. از آنجا که بازار چرم توسعه یافته در دوران آپارتاید، این صنعت شده است توسط قانون به عنوان یک دارایی ملی محافظت می شود، و یک کانال برای بازاریابی پنهان تاسیس شد. بنابراین کنترل این صنعت در دست یک گروه کوچک از مردم بود. اگر چه بسیاری از آن به بعد تغییر کرده است، ایجاد هنوز در تلاش برای حفظ کنترل خود را بر تولید و بازاریابی از پوست شتر مرغ، و از این رو یک عنصر عمده ای از اقتصاد کل صنعت شتر مرغ. نظم در صنعت شروع به با استقلال نامیبیا تغییر زمانی که برخی از سهام پرورش تضعیف از طریق شبکه از حمایت و گسترش سریع تب شترمرغ در سراسر جهان آغاز شد. این مقررات زدایی از صنعت در آفریقای جنوبی، که صنعت را باز کرد تا به کسانی که جدید آفریقای جنوبی، شل و فرهنگ پنهان کاری که تولید و تحقیقات شتر مرغ را محاصره کرده بودند به دنبال داشت. در نهایت، بحران اقتصادی آسیا اخیر به طور جدی تضعیف نظم کهن چرا که طبقه است از بازار برای محصول واحد آنها ایجاد شده بود کاهش یافته است: پنهان.

بسیاری از افرادی که قبلا از کمک به یک بحث در مورد مسیر آینده صنعت پرورش شترمرغ در حال حاضر محدود می دانیم که محیط زیست سرعت در حال تغییر نیاز به یک تغییر اساسی تاکید. این نیاز به در آغوش روح بیشتر صراحت، ارتباط و همکاری با تولید کنندگان شتر مرغ و محققان در سراسر جهان به صنعت رو به جلو. این جنبش در صنعت آفریقای جنوبی نیاز به افزایش بهره وری تولید از سطح پایین فعلی آن، برای توسعه محصولات جدید و بازارهای جدید برای آنها، و به ویژه به احترام به شترمرغ به عنوان یک تولید کننده با کیفیت بالا گوشت قرمز برای آگاه بهداشت و درمان، می بیند مصرف کنندگان از جهان توسعه یافته است.

اگر در صنعت شترمرغ در آفریقای جنوبی است در اهداف خود تقسیم، همان درست است از تولید در کشورهای دیگر است. آنها در حال کار در یک بازار تولید منجر با محصولات در تلاش است که باقی می ماند ضعیف توسعه یافته، و به همین ترتیب است رقابت شدید بسیار و بازاریابی نامنظم وجود دارد. زیرساخت هنوز وجود ندارد اجازه می دهد تا تولید کنندگان را به تمرکز بر دستیابی به یک محصول با کیفیت برای یک بازار شناخته شده است. بعضی از تولید کنندگان گوشت شترمرغ به عنوان دید باقی مانده یک محصول ویژه در بازار گوشت های عجیب و غریب، در حالی که دیگران در حال تلاش به لرزش برچسب عجیب و غریب و ارائه به مصرف کنندگان یک جایگزین گوشت قرمز سالم را در قفسه های سوپر مارکت.

از آنجا که از تاریخ آن شترمرغ حیوانات تولید مورد که حداقل دانش انباشته شده است (Huchzermeyer، 1998) باقی مانده است. این درست است از تقریبا تمام جنبه های تولید، از جمله ژنتیک، اصلاح نژاد، نیازهای تغذیه، رفتار و رفاه است. فقدان قابل توجه از پژوهش های علمی منتشر شده که از طریق آن به ایجاد بهترین تمرین تکنیک و تولید کنندگان را قادر می سازد برای به دست آوردن حداکثر بازده برای حداقل سرمایه گذاری وجود دارد. اطلاعات غلط زیادی در مورد تولید شتر مرغ به طور گسترده ای توزیع شده از علاقه به شترمرغ شده است در سراسر جهان در سال های اخیر تحریک شده است.

این یک کار دشوار را به انجام یک مطالعه امکان سنجی تولید شتر مرغ است. هیچ سیستم تاسیس برای جمع آوری و انتشار اطلاعات در مورد تولید شتر مرغ وجود دارد، و هیچ استاندارد که در آن به اهداف تولید پایه وجود داشته باشد. اطلاعات قابل اعتماد تنها می تواند از طریق تماس با خودی صنعت به دست آمده، و حتی پس از به احتمال زیاد به برخی اقتصاد با actualité وجود دارد. پس از همه، هیچ صاحب کسب و کار به آرامی می دهد دور اطلاعات تجاری سودمند، به ویژه در آب و هوا شدید از رقابت که در حال حاضر وجود دارد. همچنین بسیاری از مناطق که در آن تولید تولید کنندگان و پردازنده با یکدیگر در مورد آنچه که می توان به دست آورد مخالف وجود دارد. علاوه بر این، برخی از شواهد حدیثی در بهترین خواهد بود.

پرورش شترمرغ یک صنعت با مشکلات بسیاری از نیاز راه حل است، اما سازگاری شتر مرغ، کیفیت محصولات اصلی آن و پتانسیل برای صنایع ارزش افزوده محلی معنی آن را سزاوار توجه جدی به عنوان یک گزینه تنوع دام در توسعه یکپارچه روستایی است. برای قرار دادن پرورش شترمرغ در اروپا به چشم انداز آن را به درک ماهیت صنعت و بازاریابی محصولات شترمرغ لازم است.

2 توسعه پرورش شترمرغ

شترمرغ تا حد زیادی به عنوان یک حیوان محصول واحد در زمان های مختلف در گذشته با تمرکز از گذشت بهره بازار از طریق چند مرحله در نظر گرفته،، از قلم و دفترچه یادداشت به پنهان و سپس گوشت. این تنها به تازگی که ماهیت چند محصول از شترمرغ را آغاز کرده است برای تبدیل شدن به یک ضرورت اقتصادی است.

2.1. پر

برای مدت زمان طولانی در آفریقا، شترمرغ برای پر بسیار باارزش خود را به نقطه ای که آنها کمیاب شد شکار شد. شترمرغ در آفریقای جنوبی پرورشی شد برای اطمینان از تامین قلم و دفترچه یادداشت در ادامه در طول نیمه دوم قرن 19th. برخی از پرندگان هم به آمریکا و استرالیا قبل از آغاز قرن گرفته شد. صنعت و قلم به انتهای بسیار کار فشرده بود و منبع فراوانی از نیروی کار ارزان برای برداشت (در پرندگان زندگی می کنند انجام می شود) و درجه بندی از گازهای استفاده شده است.

صنعت و قلم به انتهای سقوط در زمان جنگ جهانی اول و بسیاری از پرندگان بازگشت به وحشی، آزاد شدند. بهترین سهام در آفریقای جنوبی توسط چند کشاورزان در صورت احیای آینده نیز حفظ شد.

2.2 مخفی کردن

تجسم دوم از شترمرغ به عنوان یک حیوان مولد در سال 1940 رخ داده است که کیفیت از پنهان کردن شروع به قدردانی می شود، زیر چندین تلاش برای بازسازی صنعت پر.

کلاین قطعه زمین صاف مرتفع و خشک افریقا Kooperasie (KKK) در سال 1947 در Oudtshoorn تاسیس شد و به عنوان "مهد صنعت شترمرغ" شناخته شد. طبق قانون، این تعاونی تنها سازمان مجاز به محصولات شترمرغ بازار بود. همچنین غیر قانونی برای صادرات هر گونه مواد ژنتیکی به عنوان تخم مرغ و یا پرندگان زندگی می کنند از آفریقای جنوبی شد.

تولید آفریقای جنوبی توسعه یک بازار برای چرم متمایز در شرق دور، عمدتا در ژاپن، و به میزان محدود در ایالات متحده برای ساخت چکمه های کابوی. ارتباط با کسانی که کارآفرینان که این فرصت را به سود حاصل از تجارت چرم عجیب و غریب دیدم تاسیس شد، و این بازارها امروز هنوز هم باقی می ماند رسانه های اصلی برای پنهان می کند. کالاهای لوکس ساخته شده از پنهان کردن شترمرغ نماد وضعیت در شرق دور شد، و چرم شتر مرغ با قیمت های معامله ده برابر بیشتر از کسانی که به دست آمده برای گاو پنهان می کند. با این حال، کمی تلاش به بازارهای در حال توسعه برای چرم در سایر نقاط جهان قرار داده است.

برای سال های بسیاری، پوست به لندن برای برنزه شدن تا زمانی که یک دباغی در Oudtshoorn در اواخر دهه 1960 افتتاح شد فرستاده شدند. گوشت از پرندگان ذبح اغلب دور به نیروی کار و مردم محلی داده شد به این دلیل که شتر مرغ به عنوان یک حیوان گوشت تولید کننده دیده نمی شود.

مورد کوکلاکس کلان نزدیک محافظت منابع شترمرغ ارزشمند خود، و قادر به حفظ قیمت های بالا با تنظیم عرضه پوست به بازار بود. شترمرغ یک منبع اصلی درآمد برای آفریقای جنوبی، همراه با طلا و الماس آن بوده است.

2.3 پرندگان گوشت

کسب آفریقای جنوبی سهام پرورش برای تولید در بخش های دیگر جهان نیز زمانی ممکن شد نامیبیا به استقلال رسید، در حالی که Bophutatswana و زیمبابوه نیز پرندگان به عنوان تقاضا برای پرورش سهام صادر رشد از خارج از کشور. سایر کشورهای همسایه آفریقای جنوبی نیز از فرصت به صادرات.

مقررات زدایی در صنعت شترمرغ آفریقای جنوبی در سال 1993 در پاسخ به فشار شروع از تولید کنندگان را تکذیب کرد دسترسی به کانال های بازاریابی تک، و KKK کنترل قانونی خود را بر صنعت دست داده است. در آن زمان مقررات زدایی بسیاری از تولید جدید آفریقای جنوبی به صنعت با عجله، انتظار بازده سریع، آسان و بالا است. تعداد پرنده پرورشی به سرعت دو برابر به بیش از رشد تقاضا برای چرم. بحران اخیر آسیایی تا به این ترتیب با عرضه بیش از حد پوست برای بازار تاسیس همزمان، با هم ایجاد یک دولت از قیمت افسرده و سودآوری در صنعت.

زیر مقررات زدایی، تولید کنندگان خارج از کشور بالقوه، از جمله برخی از انگلستان، رفت و به در مورد تولید شتر مرغ، کشتار و تکنیک های پردازش یادگیری، انتظار برای پیدا کردن تمرین خوبی بر اساس تحقیقات صدا و توسعه است. آنها تا به حال قدردانی نیست که پرورش شترمرغ برای بهره وری تولید جدید به صنعت در آفریقای جنوبی بیش از حد بود، و این که تولید کنندگان و پردازنده وجود دارد نیز دچار شدند شیب منحنی یادگیری.

انگیزه کمی برای صنعت آفریقای جنوبی به صرف وقت و تلاش زیادی به افزایش بهره وری تولید را از طریق تحقیق به عنوان طولانی به عنوان یک مخفی کردن ارزش بالا می تواند از طریق روش پرورش موجود به دست آمده است وجود دارد. کمی از تحقیقات انجام شده در خارج آفریقای جنوبی منتشر شده است به دلیل انتشار بر اخم شد و به عنوان به صنعت (Huchzermeyer، 1998) مفید نیست دیده می شود.

2.3.1 بازار مادر

گسترش صنعت پرورش شترمرغ از آفریقای جنوبی به سایر نقاط جهان در طول دهه گذشته شده است در پتانسیل خود را به عنوان یک کم چربی، گوشت قرمز سالم است. با کاهش مداوم در مصرف گوشت قرمز به نفع جایگزین کم چربی، شترمرغ به عنوان "گوشت برای هزاره جدید" ارتقا یافت. گوشت های عجیب و غریب با قیمت بالا جذاب برای مصرف کنندگان به سلامت آگاهانه در جهان ثروتمند.

انفجار اخیر علاقه به این تجسم سوم از شترمرغ در سال 1980 با طرح فروش هرم که به سرعت از طریق آمریکا، اروپا، استرالیا، نیوزیلند گسترش آغاز شد و به آسیا. شرکت های سرمایه گذاری در بسیاری از کشورها بر خاست و جذب سرمایه گذاران به پرداخت قیمت های غیر واقعی برای پرندگان مادر با وعده بازده بزرگ: - £ 15،000 برای یک پرنده پرورش در اروپا در یک مرحله غیر معمول نبود، در حالی که در سال 1991 قیمت ایالات متحده برای یک جفت پرورش در اطراف بود آمریکا $ 80،000. این است که هنوز امروز ادامه در برخی از کشورها.

صادرات مرغ از آفریقا درگیر تمام زیر گونه از شترمرغ در جنوب آفریقا (هر دو Bluenecks و Rednecks با سابقه کوتاه از اهلی یافت، و تنوع به نام سیاه آفریقایی است که توسط کشاورزان آفریقای جنوبی برای کیفیت از پر خود را توسعه داده شده بود ). سهام صادر احتمالا در بیشتر قسمت ها حداقل پرندگان مولد بودند، حداقل تا زمانی که خریداران برخی از توانایی برای ارزیابی تناسب اندام خود را توسعه داده است. همه انواع صلیب بین این سه نوع رخ داده است، و در نتیجه طیف گسترده ای از پتانسیل ژنتیکی که از آن کار برای توسعه ایده آل سازنده گوشت / چرم به سختی آغاز شده است. تخمین زده می شود که حتی در جنوب آفریقا، در نرخ فعلی پژوهش خصوصی انجام شده توسط تولید کنندگان عمده، از آن خواهد ده سال دیگر به تولید مثل حیوانات است.


2.3.2 انتقال به تولید گوشت.

بازار داخلی برای پرندگان مادر S آفریقایی با طبیعت علاقه به شترمرغ محدود بود. پرندگان مادر در نهایت فرزندان که در هزینه های قابل توجهی پرورش داده شدند تولید می شود اما نمی تواند برای پرورش با توجه به فقدان زیرساخت و بازارهای توسعه یافته به فروش می رسد. کشتار و پردازش مهارت های لازم برای توسط تولید کنندگان مصمم به موفق در تولید شتر مرغ به دست می شود بود.

این مایه تاسف است که هیچ تلاش همزمان به توسعه بازارهای برای شتر مرغ و سایر محصولات در اروپا ساخته شده است. صادرکنندگان S آفریقایی بازار برای گوشت شترمرغ ایجاد شده بود در برخی از کشورهای اروپایی، از جمله سوئیس و بلژیک. این نیز تاسف است که صنعت شترمرغ جذب دلالان و سرمایه گذاری با ریسک بالا و فاقد تعهد به بقای طولانی مدت از صنعت. بسیاری از ادعاها گمراه کننده در مورد سطح تولید که دست یافتنی هستند ساخته شده است. به عنوان مثال، محاسبات اغلب در این فرض که یک مرغ را 25 تولید بازمانده فرزندان در هر فصل است. در عمل وجود خواهد داشت بسیار کمی، اگر هر تولید کننده در سراسر جهان به طور مداوم تولید این سطح از خروجی. یکی دیگر از چهره معمولا نقل ادعا کرد که یک مرغ می تواند 80-100 تخم مرغ در هر فصل قرار داشت. در حالی که ممکن است برای رسیدن به این تعداد، آن است که بسیار انتهای بالای دامنه و به مراتب بالاتر از مرتب کردن بر اساس میانگین در عمل دیده می شود. بسیاری از صاحبان پس از آن به فروش می رسد اند پرندگان خود را برای صادرات به کشورهای دیگر که قبلا توسط عملیات فروش هرم بدون آلودگی، در نتیجه کمک به تداوم این روند، اگر چه آنها می توانید برای مایل به بهبود برخی از بخشی از سرمایه گذاری خود را نمی توان انتقاد کرد.

تعداد کمی از تولید کنندگان در انگلستان و سایر نقاط اروپا از طریق مشارکت خود را در فروش و صادرات از پرندگان مادر به بازارهای در حال ظهور مادر تازه سود می برد. سپس آنها قادر به توسعه کسب و کار خود و مقابله با انتقال به یک بازار کشتار بودند. تولیدکنندگان عمده در انگلستان جا منظمی این دسته است.

بازار مرغ مادر در بسیاری از کشورها رفتن را از طریق انتقال به یک بازار کشتار بیش از سال گذشته، حتی اگر بسیاری از قوه مقننه، رفاه و مسائل عملیاتی مربوط به کشتار، پردازش، توزیع و بازاریابی هنوز تا حد زیادی به آنها رسیدگی شود

از آن آسان است برای دیدن چرا صنعت پرورش شترمرغ وجود دارد که در حال حاضر در اروپا است، هنوز هم بسیار یک صنعت و کارآفرینی. تولید کنندگان که در اوایل روز از ناآگاهی نسبی هوای بودند و روش پرورش که به دست آورد یک سطح معقول از خروجی قادر به سود حاصل از بازار مادر بود و به حال در مورد کشتار، فرآوری و بازاریابی محصولات خود را یاد بگیرند توسعه یافته بود. آنها روابط با رسانه های محلی مانند هتل ها و رستوران ها و همچنین مشتریان فردی که پاسخ به خرید گوشت از مزرعه توسعه یافته است. روابط نیز تا به حال با پردازنده های چرم و تجارت کالاهای لوکس جعلی است. به ناچار، زمانی که بازده وعده داده موفق به تحقق برای بسیاری از سرمایه گذاران، برخی از شرکت مورد بررسی قرار داده و مجبور به توقف معاملات شدند و دیگران را به انحلال رفت. بسیاری از سرمایه گذاران پول زیادی از دست داده و صنعت به دست آورد شهرت لکه دار. در واقع، آن است که هنوز با نمونه هایی از پرندگان در رد و بدل نگه داشته آشغال در حالی که صاحبان امیدوارند که در نهایت جبران برخی از سرمایه گذاری خود را.

برخی از پرندگان به تازگی از انگلستان به کشورهای دیگر که در آن بازار برای پرندگان مادر قبلا به نقطه اشباع توسعه یافته نیست صادر شده، با توجه به ماهیت توسعه نیافته از بازار محصول می باشد. مثالها عبارتند از جنوبی، امریکا، شرق دور و کشورهای اروپایی مانند دانمارک، اسپانیا، ایتالیا و یونان. فرصت ها در دانمارک به نظر می رسد خسته. در اسپانیا بازار مادر در حال آمدن است به پایان، در حالی که ایتالیا و یونان به عنوان رسانه های جدید برای پرورش سهام دیده می شود. یکی از صادر کنندگان UK شش پرورش دهندگان به اسپانیا در سال 1997 حمل و نقل و 11.000 £ سود در عمل ساخته شده، در حالی که یک سال بعد از فروش از یازده پرورش دهندگان به مقصد همان منجر به سود تنها 1،500 £. Kezie با مسئولیت محدود، بزرگترین تولید کننده UK، تا پانزده کشور در سراسر جهان در 1997-1998 صادر کرده است 5،000 پرندگان. هنوز شرکت ها در اروپا در تلاش برای جذب سرمایه گذاران دست کردن به خرید پرندگان مادر وجود دارد


3 اوضاع کنونی جهان

3.1 USA

به گزارش انجمن شتر مرغ آمریکایی، هیچ تک، قابل اعتماد، منبع جامع از اطلاعات در تولید جهانی، قیمت ها و بازار را برای محصولات شتر مرغ وجود دارد.

این تخمین می زند که حدود 100،000 پرندگان در ایالات متحده در سال 1997 قتل عام شدند، به یک بازده گوشت در حدود 3000 تن است. بسیاری از تولید کنندگان آمریکایی در حال حاضر حدود قیمت و سودآوری در بازار عرضه بیش از حد نگران کرده است. تقریبا به طور قطع، تخم مرغ کمتر خواهد شد در این سال از تخم و شماره پرنده کاهش خواهد یافت.

3.2 آفریقای جنوبی


در آفریقای جنوبی مخفی کردن به طور سنتی در حدود 80 درصد از ارزش یک پرنده ذبح شده، در حالی که گوشت و پر اختصاص تنها 20 درصد است. بنابراین صنعت تاسیس دیدگاه پنهان کردن بسیار به عنوان محصول اولیه از شتر مرغ. گوشت به عنوان یک محصول دیده می شود، به تحقق در بازار های اروپا، آسیا و سایر مناطق با قیمت های زیر به خوبی آن است که تولید کنندگان داخلی می تواند به استطاعت به عنوان rearers شترمرغ در درجه اول برای گوشت قبول فروش می رسد. دیدگاه بدبینانه، که دارای برخی از توجیه، این است که گوشت است که "ریخته" به عنوان وسیله حفظ اهمیت پنهان به سود دهی، و در نتیجه حفظ کنترل این صنعت در دست تولید کنندگان عمده آفریقای جنوبی است. آنها در حال حاضر کنترل بازار پنهان است، اما اگر تولید کنندگان در اروپا و دیگر قادر به دست آوردن قیمت های مناسب بالاتر برای گوشت آنها بودند، سهم متناسب از پنهان کردن به کل رسید که قابل ملاحظه کاهش است. استقرار آفریقای جنوبی کمتر قادر به کنترل یک صنعت بر اساس گوشت شترمرغ به عنوان محصول اولیه خواهد بود. در طی یک بحث در ژوئن در جلسه انجمن بین المللی شترمرغ در اسرائیل، گزارش شد که طیف گوشت شترمرغ عضلانی در 10-15٪ معاملات زیر قیمت گوشت گاو. در مقابل، بسته بندی گوشت آفریقای جنوبی گزارش دستیابی به 30٪ بالاتر از قیمت گوشت گاو در فروش گوشت گوزن و آهو. صنعت، خود در حال حاضر مجبور به رسمیت شناختن نیاز به قیمت گوشت بالاتر است، اما هنوز رتبهدهی نشده است وسیله ای است که آن را به یک بازده بالاتر از طریق بازاریابی منظم تر دست یابد.

در واقع، تولید بیشتر به جلو به دنبال در آفریقای جنوبی بر این باورند که وضعیت موجود تنها تغییر خواهد کرد که کشورهای دیگر با تعداد زیادی از پرندگان، و تنها پس از آن صنعت قادر به پیشرفت. این بود تا اوایل در سال 1997 که وزیر آفریقای جنوبی کشاورزی اعلام کرد که قانون در قطار بود که اجازه صادرات مواد ژنتیکی از کشور است.

بسیاری از تولید کنندگان آفریقای جنوبی نیز گفته می شود بعید است به تخم از پرورش دهندگان خود در این فصل (ماه ژوئن) به دلیل مشکلات انتظار می رود در پیدا کردن بازار برای گوشت و چرم. جلسه صنعت در ماه ژانویه سال 1998 مصمم به آوردن سطح تولید به حدود 200،000 پرندگان کشتار در هر سال پس از آنها در دو سال گذشته دو برابر شده بود.

بسیاری از تولید کنندگان در حال حاضر مبتلا به مشکلات پس از عامل برای سال در یک محیط محافظت می شود. اعتقاد بر این است که بین یک چهارم تا یک سوم از تولید کنندگان آفریقای جنوبی خارج از کسب و کار در سال گذشته از طریق وابستگی به بازار آسیا رفته است. تصور می شود که جمعیت شتر مرغ پرورشی در آفریقای جنوبی به بیش از 500،000 پرندگان در مجموع قبل با کاهش عمده در طول سال گذشته بوده است. با توجه به کاهش به حساب یک جمعیت کنونی بین 335.000 و 375.000 پرندگان نشان می دهد.

تخمین زده می شود که بیش از 300،000 پرندگان در آفریقای جنوبی در سال 1997 قتل عام شدند، تولید 9،000-10،000t گوشت، در حالی که در مورد 420،000 پوست پردازش شد. پنهان شده توسط نمک خیس حفظ می توان برای چند ماه قبل از پردازش ذخیره می شود، و کشورهایی مانند استرالیا و بریتانیا هنوز هم پوست ارسال به آفریقای جنوبی برای برنزه شدن با توجه به عدم وجود زیرساخت های ایجاد شده در آن کشور است.

پس در درجه اول در بازار ژاپن برای پوست متمرکز، عدم قطعیت مالی و سیاسی جاری در ژاپن تولید آفریقای جنوبی به طور جدی تضعیف را ترک کرده است. بسیاری از کسانی که جدیدتر به صنعت در حال حاضر ناپدید دوباره، و کاهش تعداد ممکن است بیشتر از در بالا ذکر. یکی کشتارگاه که باید کشتار 100 پرنده در روز در حال حاضر تنها کشتار 40-50 پرنده در هر هفته، نشان می دهد که بحران آسیا است در واقع یک اثر جدی بر ساختار تاسیس از صنعت آفریقای جنوبی بود.

3.3 اسرائیل


تولید کننده عمده دیگر اسرائیل، که در آن رقم 12،000 پرندگان کشتار در هر سال در طول جلسه انجمن بین المللی شترمرغ در آن کشور برگزار شد در این تابستان داده شد است. صنعت اسرائیل تا زمانی که اخیرا توسط دولت حمایت شده است، اگر چه این حمایت ظاهرا در حال حاضر به پایان رسید. با این وجود، برخی از تولید کننده جدید در جریان است به تازگی، و از تعدادی از پرندگان مادر در طول بازدیدکننده داشته است مزرعه نمایندگان دیده انتظار می رود اعداد بالاتر از پرندگان کشتار از این برآورد پیشنهاد شده است. حتی اگر این رقم چندین بار بیشتر بود، آن را تنها 1،000-2،000 تن گوشت را نمایندگی کند.

اسرائیلی شترمرغ برای پوست خود را پرورشی از آنجایی که آنها به طور غیر قانونی تخم مرغ از آفریقای جنوبی در سال 1983. به دست آمده نرخ زاد و ولد آنها تصور می شود نتایج کم و ضعیف تغذیه در کیفیت گوشت ضعیف است. آنها همچنین باید به رسمیت شناختن نیاز به انطباق با محیط در حال تغییر و بهبود بهره وری تولید می باشد.

3.4 انگلستان

اهلی انجمن شتر مرغ بریتانیا (BDOA) یک بررسی از اعداد پرنده تلاش کرده است در میان اعضای آن است، اما نرخ پاسخ ضعیف مانع از برآورد معنی دار است. تولید ظاهرا تمایلی به ارائه آمار و ارقام خود را، اگر چه آنها می خواهند بدانند که آنچه که دیگران در حال دستیابی به. BDOA حدود 180 عضو، اما نه همه تولید UK اعضای انجمن می باشد. در واقع، هیچ اطلاعات مرکزی گردآوری مربوط به هم تعدادی از تولید کنندگان و یا شماره پرنده در انگلستان وجود دارد. تنها با استفاده از نظارت بر وضعیت در اینجا از طریق محیط زیست گروه بهداشت شورا های محلی، که مسئولیت تولید کنندگان تحت مجوز خطرناک حیوانات وحشی قانون سال 1976. با این حال، اگر چه اطلاعات وجود دارد، آن است که در سراسر کشور پراکنده و گردآوری مرکزی. نیز RSPCA نیز این مشکل در تلاش برای نظارت بر وضعیت در انگلستان مواجه می شوند.

اعتقاد بر این است که جمعیت شترمرغ UK در حال حاضر در 10،000-12،000 پرندگان در مجموع، از جمله در حدود 2،000 ماده بارور است. واضح است که معرفی یک دسته ژوئن کشاورزی سرشماری جداگانه ممکن است در تعیین تعداد پرندگان در منابع مفید باشد.

3.5 تولید جهانی

شترمرغ در حال حاضر در تمام جهان پرورشی اما عدم زیرساخت صنعت تاسیس آن را غیر ممکن به طور دقیق در مورد شرایط بازار است. تولید کل جهان از گوشت منطقی می تواند در این منطقه از 500،000 پرندگان، به عملکرد حدود 15،000 تن گوشت.

در اولین همایش بین المللی گوشت شترمرغ در فوریه سال 1997، وان زیل از وزارت کشاورزی در Oudtshoorn یک درخواست برای یک سیستم اطلاعاتی بازاریابی محصولات شترمرغ، چرا که "ما نمی دانیم که آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان در صنعت ما". او وارد شده بود چهره های قابل اطمینان ترین برای اعداد و صادرات کشتار جهان آنچه که او در نظر گرفته بودند، بر اساس اطلاعات محدود در دسترس برای سال 1996. متاسفانه این شده اند برای سال 1997. اطلاعات ارائه شده توسط وان زیل در Tables1 و 2 تکثیر به روز نیست.

جدول 1 برآورد تعداد جهانی کشتار 1995-1996

1995 1996 + (-)

اروپا NA 4000 4000

استرالیا 40 653 613

کانادا 1100 3200 2100

USA 15000 25000 10000

اسرائیل 6000 13000 7000

نامیبیا 8000 17500 9500

زیمبابوه 8064 9393 1329

RSA 175081 273607 98526

TOTAL 213285 346353 133068

جدول 2 تناژ گوشت صادر

1995 1996 Change-

اروپا NA NA NA

استرالیا NA NA NA

کانادا NA NA NA

USA NA NA NA

اسرائیل 170 370 200

نامیبیا 0 60 60

زیمبابوه 136 200 64

RSA 1068 1623 555

TOTAL 1374 2253 879

3.6 اروپا

وضعیت در اروپا به ویژه جالب است. سهم درآمد حاصل از پوست و گوشت است بسیار نزدیک به برابری، هر چند هنوز به نفع یک پنهان با کیفیت خوب. تقاضا برای گوشت شترمرغ شرکت در بسیاری از کشورها از اروپا به جز انگلستان و آلمان است. در برگه شترمرغ به تازگی برای وزارت UK کشاورزی توسط خدمات کشاورزی توسعه و مشاوره (ADAS)، برآورد بازار بالقوه در اروپا آماده از 8000 تن در سال (کلیسای، بدون تاریخ) داده شد. یک تولید کننده عمده اروپا در حال حاضر تخمین زده است که بازار می تواند چندین بار این مقدار جذب می کند. از نظر تعداد پرنده کشتار، این تخمین ها می تواند تولید 270،000 تا 800،000 پرندگان در هر سال است.

مقررات واردات گوشت شترمرغ به اتحادیه اروپا از کشورهای ثالث هنوز هماهنگ نیست، اگر چه این موضوع را مورد بحث توسط کمیسیون اتحادیه اروپا. واردات وابسته به توافقات دو جانبه بین صادر کننده و کشور وارد می شود. برخی از کشورهای اروپایی اجازه واردات از آفریقای جنوبی یا اسرائیل گوشت شتر مرغ. بلژیک لینک با آفریقای جنوبی، فرانسه و دارای لینک با صنعت اسرائیل، بنابراین امکان گوشت از این کشورها به اروپا است. این گوشت به طور قانونی مجاز به سایر کشورهای اروپایی به فروش می رسد، اما آن را به طور گسترده ای در صنعت است که گوشت آفریقای جنوبی است که در سراسر اروپا در قیمت های پایین از طریق یک عملیات قاچاق غیر قانونی که پنهان منبع اصلی از گوشت به فروش می رسد شناخته شده است. به عنوان یک نتیجه، اگر چه خریداران گوشت در انگلستان یک اولویت برای خرید گوشت بریتانیا ابراز کرده اند، آنها را تحت فشار زیادی به پرداخت بیش از آنها برای منابع خود را داشته باشد. تولید نگران UK تلاش کرده اند تا جلب توجه مقامات این برشی غیر قانونی از تولید کنندگان داخلی، اما تا کنون بدون موفقیت است.

با این وجود، یک دیدگاه رایج است که ارزان گوشت وارداتی باید قادر، تولید کنندگان متعهد از توسعه پتانسیل بازارهای محلی جلوگیری نمی کند، و که می تواند تأثیر مثبتی از باز شدن بازار گسترده تر با افزایش آگاهی مصرف کننده از محصول داشته باشد. این به خوبی می تواند درست باشد، اما قیمت های ثابت نزدیک به آن از (غیر قانونی) گوشت وارداتی باید توانایی تولید کنندگان داخلی برای تحقق بخشیدن به بازده مناسب در بازارهای گوشت از اروپا محدود. نسل جدیدتر از تولید کنندگان آفریقای جنوبی هستند که پیدا کردن روش های بازاریابی در صنعت شترمرغ سنتی باعث مشکلات بسیاری برای آنها به عنوان به عنوان آنها برای تولید کنندگان در اروپا انجام دهد.

3.7 چشم انداز کنونی

با توجه به افزایش در تولید آفریقای جنوبی از مقررات زدایی و بحران آسیا، در حال حاضر عرضه بیش از حد پوست در بازار تاسیس افسرده وجود دارد. بسیاری از این پوست از کیفیت پایین هستند، و قیمت قابل ملاحظه چرم کاهش یافته است. تقاضا برای بهترین کیفیت پوست هنوز هم بیش از عرضه، به طوری که آنها همچنان به واکشی قیمت های بهتر. یک سال پیش از آن ممکن است به فروش پوست در ایالات متحده 32 $ در هر فوت مربع بود، در حالی که امروز قیمت به طور متوسط ​​بین 10-US $ 15 $ در هر فوت مربع است. با بازار گوشت در اروپا افسرده با استفاده منصفانه یا ناپاک و اقتصاد آسیا در بحران، چشم انداز تولید کنندگان اروپایی برای تنوع بخشیدن به به پرورش شترمرغ تلخ هستند، با توجه به ساختار فعلی از صنعت.


4 عوامل موثر بر سودآوری

4.1 درآمد

در حال حاضر سودآوری پرورش شترمرغ بستگی به تولید یک پنهان با کیفیت خوب. برای بازار موجود پنهان کردن باید 14-15 مربع است. فوت (1.3-1.4 M2) در اندازه و رایگان از آسیب های ناشی در طول رشد و کشتار است. به طور سنتی این به معنی بالا بردن پرندگان به حدود 100 کیلوگرم در 12 ماه سن داشتند.

با فرض قیمت فعلی سازنده انگلستان £ £ 3 1- به ازای هر کیلوگرم وزن زنده از، بسته به درجه پوست و درصد گوشت و ده جوجه باقی مانده به ازای هر مرغ، خروجی هر مرغ مادر می شود به ارزش £ £ 1000- 3000 در سال است. گفته شده است که یک مرغ می توانید برای سی سال یا بیشتر نژاد، اگر چه انتظار می رود که در عمل یک زندگی پرورش 15-20 سال خواهد بود که هنجار. بنابراین هزینه های جایگزینی را کم می شود، اگر چه بهبود از طریق انتخاب ژنتیکی می شود نسبت آهسته است. در انگلستان در حال حاضر، یک مادر بالغ می تواند برای هر چیزی بین 300 £ برای یک پرنده متوسط ​​و 1000 £ برای اثبات عملکرد بالا خریداری شده است.

4.2 هزینه های مستقیم

در حسابداری هزینه کامل، کل هزینه های تولید در هر کشتار پرنده در محدوده 120- £ £ 200 هستند، با £ 150- 160 £ بودن متوسط ​​عادلانه است. هزینه های پرورش دهنده جوجه کشی تخم مرغ و مقدار به £ 16- 19 £ در هر تخم مرغ است. هزینه خوراک به مراتب بزرگترین عنصر هستند، و بسیاری از تولید کنندگان تاکید بر نیاز به کاهش هزینه خوراک به منظور حصول اطمینان سودآوری است. تولید UK تخمین می زنند که آنها صرف 75-80 £ به ازای هر پرنده در خوراک و قیمت خوراک نقل قول اعم از £ 120- 200 £ در هر تن. یک کشاورز زراعی در حال رشد مواد غذایی خود و خرید یک ماده معدنی / مکمل ویتامین است تولید پرندگان کشتار خوب در 10-11 ماهگی برای هزینه خوراک مجموع 70 £ در هر تن است. مقدار خوراک مورد نیاز را به یک پرنده به وزن کشتار بسیار متغیر است و می تواند از 350 کیلوگرم تا 700 کیلوگرم وزن میشود.

مرگ و میر جوجه در حال حاضر در منطقه از 10 £ در هر کشتار پرنده، و این است که اغلب با توجه به استانداردهای ضعیف مدیریت در مورد عدم درک از شرایط مورد نیاز برای رفاه شتر مرغ و بهره وری تولید خوب به ارمغان آورد. هزینه حمل و نقل در 6 £ به ازای هر پرنده برآورد شده است.

4.3 حاشیه ناخالص

تولید UK به طور کلی حفظ کند سوابق مدیریت در قالب حاشیه ناخالص در حال حاضر، و نه آنها همیشه شرکت پرورش از شرکت تولید گوشت تشخیص، اگر چه این امر می تواند برای برنامه ریزی، نظارت و کنترل از کسب و کار مفید است. در بسیاری از مزارع پرورش شترمرغ، هزینه های سربار تنها می توان به شرکت شتر مرغ اختصاص داده زیرا آنها تمرکز به طور انحصاری در تولید شتر مرغ. صنعت با این حال این نیاز برای برخی از معیار عملکرد مالی در آینده تشخیص دهد.

در صورت عدم وجود استانداردهای مالی پذیرفته شده برای تولید شتر مرغ، تلاش اولیه برای ارزیابی عملکرد مالی و پتانسیل سرمایه گذاری در پرورش شترمرغ خواهد شد و در کشتار costings پرنده منتشر شده توسط انجمن بریتانیایی اهلی شتر مرغ (BDOA، 1998) است.

در حالی که یک شرکت ممکن است حاشیه ناخالص جذاب در هکتار برای پرورش پرندگان در حدود £ 778 و برای تولید گوشت در حدود £ 1620 متوجه، واقعیت به شدت وابسته به نرخ تبدیل غذایی و کیفیت لاشه به دست آورد. هزینه های سربار از نیروی کار، زمین و ساختمان تخمین زده می شود به طور متوسط ​​45 £ شود به ازای هر پرنده (BDOA، 1998). از این رو حاشیه خالص در کشتار پرنده می تواند از دست دادن قابل توجهی به سود بزرگ در محدوده، منعکس کننده تغییرات بزرگ در کیفیت لاشه و هزینه های تولید در بالا ذکر که در حال حاضر وجود دارد. نیز وجود داشته باشد بسیاری از تولید کنندگان در حال حاضر پرورش کمتر از 10 پرنده در هر مرغ سالانه باشد.

جدول 3 حاشیه ناخالص برای یک شتر مرغ پرورش شرکت




این شده است ممکن نیست برای تعیین کمیت با هر نوع یقین هزینه ایجاد یک شرکت پرورش از نظر تجهیزات ثابت و ساختمان ها، با توجه به اینکه در حال حاضر چند استانداردهای مقایسه از محل اقامت در شرکت های مختلف پرورش در حال حاضر ها وجود دارد. برای پرورش جوجه، هر دو پلی تونل ها و ساختمان اقتباس مناسب خواهد بود. ساختمان اقتباس برای مرغ پرورش کافی است، اگر چه یک پناهگاه مناسب ممکن است در هر چراگاه ساخته. بسیاری از تولید کنندگان تبدیل یا اقتباس ساختمان های موجود. برای یک شرکت تولید گوشت، هزینه های اضافی نسبتا اندک اگر ساختمان های موجود برای سرپناه است استفاده می شود. هزینه های اضافی اصلی در 3.50 £ در هر خطی متر است برای بخش بندی کردن. در جدول 6 فرض بر این است که هزینه های ایجاد سرپناه، امکانات جوجه کشی و محل اقامت جوجه پرورش می توان با ساخت یک کمک هزینه 1273 £ در هر هکتار پوشیده شده است. این رقم باید با احتیاط قابل توجهی درمان، هر چند اگر ساختمان موجود برای تطبیق با شرکت شترمرغ هستند، اعتقاد بر این است که یک تخمین معقول میباشد.

جدول 4 ناخالص مارجین برای تولید گوشت شترمرغ




پرورش از تخم مرغ، اگر چه جوجه های یکروزه ممکن است برای 20-25 £ هر خریداری کرد.


این منطقه از زمین مورد نیاز برای تولید گوشت هر هکتار از زمین پرورش می توان بر اساس نرخ جوراب زنانه ساقه بلند بالا و فرضیات زیر محاسبه می شود:

جدول عملکرد 5. پرورش





با ترکیب این دو شرکت سود ناخالص و تخصیص هزینه های سربار بر اساس نسبت زمین مورد نیاز، ارزیابی زیر عملکرد مالی و بازده بالقوه پرورش شترمرغ می تواند باشد. به عنوان مثال، آن را به عهده گرفت که یک واحد برای 100 مرغ پرورش و نتاج آنها در حال تنظیم است در زمین های اجاره ای. لازم به ذکر است که برخی مفروضات گسترده در مورد هزینه های سربار و هزینه های اولیه ساختمان ها و تجهیزات غیر قابل اجتناب هستند، به دلیل آن شده است ممکن نیست برای به دست آوردن جزییات را از ارقام منتشر شده تا به امروز. به عنوان مثال، فرض بر این است که این رقم هزینه های سربار از £ 45 در کشتار پرنده شامل یک ارزش اجاره و / یا هزینه های مالی.


جدول 6. عملکرد و ایجاد هزینه ها (100 مرغ)


برای یک تولید کننده با تولید و پردازش تسهیلات یکپارچه، هزینه های کشتار، فرآوری و بسته بندی تخمین زده می شود £ 40 به ازای هر پرنده. هزینه دباغی پنهان، که هنوز هم اغلب در آفریقای جنوبی انجام می شود، و حمل و نقل به بازار خواهد £ 50 بیشتر به هزینه های کلی اضافه کنید. کل هزینه تولید گوشت و چرم برای بازار در نتیجه حدود 230 £ در هر پرنده باشد.

در ژوئن سال 1998 کاهش استیک شترمرغ تجارت شد در اروپا در ایالات متحده $ 7- $ 10 در هر کیلوگرم در حالی که کاهش فیله برای ایالات متحده 11/18 $ به ازای هر کیلوگرم به فروش می رسد. لاشه باید 8 کیلوگرم فیله کیلو و 12 کیلو استیک با باقی مانده که تر و تمیز عملکرد. با فرض قیمت ایالات متحده 10 $ 7- $، گوشت خواهد بود به ارزش حدود 130 £. بنابراین مخفی کردن نیاز به واکشی £ 100 در جهت سازنده برای شکستن حتی. این قیمت حدود £ 7 در هر مربع است. فوت برای مخفی کردن برنزه. این نشان دهنده حدود $ 11، و با قیمت های فعلی به طور متوسط ​​US $ 10- $ 15 در فوت مربع، دیده می شود که پنهان با کیفیت خوب به یک کسب و کار سودآور عامل در این راه در ساختار فعلی صنعت ضروری است. این مشکل به دست آوردن قیمت های واقعی برای پرندگان کشتار است که باعث شده بسیاری از تولید کنندگان را به تمرکز بر توسعه رسانه های محلی یا داخلی برای گوشت است که ارائه دهنده بازده بهتر از را می توان در بازارهای بین المللی به دست آمده است.

به این معنا که آن را نمی تواند انجام شود نیست، اما حتی قبل از فکر کردن در مورد مهارت های لازم پرورش، تولید کننده نیاز به دسترسی به یک دباغ داشته باشند. در اروپا، تنها سه دباغ خانه پردازش تعداد قابل توجهی از پوست شتر مرغ وجود دارد: دو در فرایند فرانسه پنهان از اسرائیل، و یکی در ایتالیا وجود دارد. نه دباغ خانه در آفریقای جنوبی وجود دارد. مشکل این است که روند برنزه گفته می شود بسیار تخصصی است و همچنین کار فشرده.

تلاش آشکارا قبلی به طور خودکار فرآیند و کاهش ورودی کار شکست خورده اند. برخی از ناظران صنعت اشاره کرده اند که دباغ خانه بدون تجربه از صنعت چرم عجیب و غریب را نیاز به سرمایه گذاری تلاش های قابل توجهی برای دستیابی به کیفیت در بازار تاسیس نیاز دارد. با وجود این، برخی از دباغان UK اکنون در حال پردازش پوست شتر مرغ (بخش 5.4.2). حتی زمانی که پنهان است برنزه آن را بسیار دشوار است برای پیدا کردن یک کانال به عجیب و غریب زنجیره ای چرم تولید، که تاکید بر اعتماد تر از قیمت در هنگام برخورد با تامین کنندگان.

حال حاضر تبدیل شدن پذیرفته حتی در آفریقای جنوبی است که صنعت داخلی نیاز به تغییر رویکرد خود را به تولید شتر مرغ به منظور حفظ جایگاه خود را در محیط به شدت رقابتی است. به نظر می رسد هیچ چشم انداز بازار چرم دوره نقاهت به سطح قبلی خود در کوتاه مدت، تولید کنندگان به آفریقای جنوبی خواهد شد که به کار سخت برای توسعه بازارهای جدید برای مخفی کردن و تاکید بیشتری بر روی شتر مرغ به عنوان یک تولید گوشت. پردازنده ها نیاز به همکاری نزدیک با تولید کنندگان به منظور بهبود راندمان تولید. این به این معنی افزایش تولید تخم مرغ، جوجه درآوری بهتر، بقای جوجه بهتر و نرخ رشد سریع تر، و همچنین کاهش هزینه های تولید و توجه بیشتر به کیفیت محصولات نهایی (Huchzermeyer، 1998).

از فرهنگ راز که قبلا در Oudtshoorn وجود داشته است، محققان و دانشمندان در حال حاضر خواستار آن برای تبدیل شدن به نماد باز بودن و همکاری بین المللی برای صنعت شترمرغ جهانی است. این است که با به رسمیت شناختن محور است که کارهای زیادی باقی مانده در آب و هوا از بودجه محدود انجام شود. محققان همچنین استدلال کج، به موجب آن نتایج حاصل از پژوهش تا حد زیادی در دست کسانی تأمین بودجه باقی مانده را دوست ندارم. منطقی این کار انجام شود برای حفظ مزیت نسبی از بازیکنان بزرگ در صنعت است، اما این به آن معنا که تکرار بیشتر تلاش لازم است قبل از دیگران می توانند از پیشرفت در دانش بهره مند شوند.

به رغم حاشیه ناخالص به طور بالقوه جذاب برای کسانی که تولید پرورش و در پایان با پرندگان کارآمد، و با دسترسی به امکانات کشتار و رسانه بازار برای پوست و گوشت، ساختار فعلی از صنعت هنوز هم ضروری برخی از عزم در راه اندازی یک شرکت تولید شتر مرغ .

صنعت بازار مسائل توسعه

سه مانع عمده مانع پیشرفت به سوی صنعت شترمرغ موفق در انگلستان و اتحادیه اروپا وجود دارد. این نیاز به توسعه بازارهای پایدار برای گوشت و محصولات چرمی است. عدم تحقیق به تولید شتر مرغ تحت شرایط اروپا؛ و فقدان زیرساخت برای ارائه چارچوب قانونی و تولید هدایت نیاز دارند، و برای اطمینان تولید کننده می تواند کشتار و پرندگان فرآیند زمانی که آنها آماده برای بازار است.

این چالش ها نزدیک به یکدیگر مرتبط، و پرداختن به آنها سرمایه گذاری قابل توجهی فراتر از استفاده از تولید کنندگان و پردازنده خود را نیاز دارد. انجمن بین المللی شترمرغ در نظر گرفته است که آیا می تواند مالیات بر تولید تحمیل برای کمک به تحقیقات صندوق، اما این ایده تا به پاسخ نامطلوب از انجمن های سازنده که اعضای آن تلاش برای زنده ماندن در یک آب و هوای خشن اقتصادی ملاقات کرد.

5.1 انجمن های تولید کننده

بسیاری از انجمن های شتر مرغ ملی و منطقه ای در حال حاضر در بسیاری از کشورهای جهان وجود دارد. لیستی از انجمن های ملی نیز در دسترس در انجمن ملی پردازنده شترمرغ آفریقای جنوبی (NOPSA) وب سایت است، و شامل پیوندهایی به کسانی که با سایت های خود را برای توزیع اطلاعات به اعضای خود و سایر اشخاص ذینفع.

در اروپا انجمن شتر مرغ اروپا کنفرانس های سالانه برای چند سال گذشته برگزار کرده است. در این کنفرانس سال 1998 باید شده اند مصرف در پایان ماه اکتبر، اگر چه این سال آن را پشتیبانی لازم را به دلیل رکود اقتصادی در بخت و اقبال از صنعت بود.

در سال 1997 S آفریقا، اسرائیل و دیگر کشورهای تولید کننده تصمیم به ایجاد انجمن بین المللی شترمرغ (IOA) به منظور بر استانداردهای یکنواخت بین المللی که در آن تولید کنندگان و مصرف کنندگان می توانند تکیه توافق برسند، و به منظور تسهیل در تحقیقات مورد نیاز برای اطمینان از آینده ای برای این صنعت شده توسط ترکیب تلاش خود را.

در انگلستان، اهلی انجمن شتر مرغ بریتانیا (BDOA) شاهد کاهش در عضویت در طی سال گذشته یا بیشتر. انجمن در اطراف یک کمیته ملی چهار نفر سازماندهی شده، و جلسات به صورت منطقه ای با پنج نمایندگان منطقه ای در انگلستان سازمان یافته، و هر یک در ولز، اسکاتلند و ایرلند شمالی است. در گروه های منطقه ای است که برخی از همکاری در یک تک کاره اساس در میان اعضای به تولید اقتصاد مقیاس در خرید انبوه برای مثال وجود دارد. BDOA ناراضی با آرایش صدور مجوز فعلی در سطح محلی است که به دلیل شرایط متصل به اعطای مجوز به طور گسترده ای می تواند متفاوت باشد، حتی در بین مناطق مجاور. این اختلاف به وضوح می تواند با قرار دادن برخی از تولید کنندگان در یک نقطه ضعف با توجه به دیگران، و حس مشترک نشان می دهد که هدایت مرکزی بیشتر برای اطمینان از درمان حتی دست از تولید کنندگان مناسب خواهد بود، همراه با میترا تولید کننده و پرنده آمار جمع آوری شده در سطح منطقه.

5.2 محصولات

5.2.1 گوشت

کاهش در گوشت قرمز (گوشت گاو و گوسفند) مصرف در بخش مرفه جهان است که عمدتا به دلیل نگرانی رژیم غذایی است که مصرف بیش از حد چربی حیوانی است منجر به سلامت خوب، و همچنین به عدم تنوع محصول برای دیدار شیوه زندگی مدرن است که poultrymeat در اختیار دارد. در حالی که این موضوع از چربی های اشباع شده در گوشت قرمز تا حدودی مورد اختلاف است، از مزایای گوشت از گونه های دیگر مانند شترمرغ شده است بر اساس محتوای خود را پایین تر چربی میرسند.

شترمرغ یک جایگزین به ویژه امیدوار برای حیوانات گوشت قرمز سنتی است که در آن تولید گوشت قرمز ریز دانه با سطوح پروتئین و آهن به گوشت گاو، اما بر خلاف گوشت گاو و گوسفند به عنوان مثال، رسوبات چربی بر روی پرنده ها به زیر صفاقی محدود لایه زیر جلدی و. است بدون چربی عضلانی قابل مشاهده است (Deeming، 1995)، پس از آن بسیار آسان است برای جدا کردن چربی در طول پردازش و تولید گوشت قرمز بسیار لاغر. در واقع، محتوای چربی گوشت شترمرغ خام کمتر از نصف سینه مرغ خام، در حدود 0.5 درصد (فروش و Horbanczuk، 1998) است.

ادعای اغلب برای گوشت شتر مرغ نسبت به گوشت گاو و مرغ ساخته شده است که آن نیز دارای محتوای کلسترول پایین تر است. کلسترول نقش فیزیولوژیکی در حمل و نقل و هضم چربی است، اما در کبد سنتز و در تمام بافت های بدن. محتوای کلسترول از سه گوشت خام است که در واقع مقایسه در حدود 57mg در هر 100G (فروش و همکاران، 1996).

ارزش غذایی گوشت شترمرغ غیر قابل انکار می سازد آن را از در نظر گرفتن ارزش های مصرف کنندگان به دنبال جایگزین های سالم به گوشت قرمز سنتی است.

از منظر خرده فروشی با کیفیت گوشت تا حدود زیادی از میزان کاهش pH در زیر کشتار و ارزش نهایی و pH است. گوشت شتر مرغ نشان می دهد کاهش سریع در pH زیر کشتار و یک مقدار بالا pH نهایی حدود 6.0 در ظرف شش ساعت یا کمتر بسته به عضلات خاص می رسد. تصور میشود که این مقدار pH نهایی بالا به دلیل به کاهش ذخایر گلیکوژن از طریق استرس قبل از کشتار (فروش و Horbanczuk، 1998).

به pH نهایی بالا منجر به خطر رشد میکروبی و کاهش می یابد زندگی ذخیره سازی، و استیک شترمرغ به طور معمول خلاء بسته بندی شده برای افزایش عمر مفید. با وجود این، زندگی نگهداری در یخچال تنها در حدود دو یا سه هفته است، و بنابراین بسیار مهم است که برای به دست آوردن گوشت به مصرف کننده در اسرع وقت پس از کشتار (فروش و Horbanczuk 1998). SAINSBURY حفظ گوشت شتر مرغ خود را در قفسه فقط نه روز به دلیل آنها نگران هستند که بسیار محافظه کار با توجه به مسائل بهداشتی ممکن است مربوط به کیفیت گوشت.

5.2.2 مخفی کردن

مخفی کردن شترمرغ مشخص برای الماس به شکل "تاج" حاوی طرح شاه پرها بسیار با ارزش است که در امتداد عقب و پایین به wingfold و معده تیغ جوجه تیغی است. برای اهداف درجه بندی تاج به چهار محله تقسیم، و برای بازار موجود درجه 1 پنهان کردن باید سه چهارم به طور کامل عاری از نقص است. یک چهارم ممکن است یک نقص، اغلب ناشی در طول پوست و یا از طریق سلسله مراتب پر، بزرگتر از 40 * 40mm از داشته باشد. صنعت چرم عجیب و غریب با بهره گیری از تاج برای کالاهای لوکس و باقی مانده از مخفی کردن دور ریخته میشود.

هنوز اسطوره بسیار و راز اطراف آن تولید با کیفیت خوب پنهان کردن برنزه وجود دارد. تولید خود در حال تلاش برای کشف اینکه آیا روش های به کار گرفته شده توسط دباغان آفریقای جنوبی تاسیس شد در نتیجه این واقعیت را در یک محصول برتر به پوست تولید شده توسط دباغ خانه در جاهای دیگر، به عنوان مثال در ایالات متحده است. شاید این تعجب آور نیست با توجه به تاکید صنعت آفریقای جنوبی به این محصول متصل تا به حال. فقدان اطلاعات در مورد این جنبه از تولید شتر مرغ به وضوح کمک خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که دباغان تاسیس حفظ موقعیت خود را کنترل و اهمیت در صنعت. با این حال، هیچ آینده قابل توجهی برای صنعت خواهد توسعه محصولات و بازارهای جدید برای مخفی کردن، که می تواند برای طیف گسترده ای از نیازهای از نظر قیمت، اندازه، ضخامت و ثبات رنگ برای مثال اجازه می دهد داشته باشد.

متاسفانه بسیاری از اروپایی ها حتی یک مخفی کردن شترمرغ تشخیص در صورتی که یکی را دیدم، و به همین ترتیب آموزش و پرورش و ارتقاء محصول می تواند یک اولویت مهم در توسعه بازار چرم اروپا. بسیاری از پوست پردازش در فرانسه و ایتالیا برای بازار شرق دور به مقصد است.

در آفریقای جنوبی پرندگان به طور سنتی گسترده پرورش داده و در 12-14 ماه به منظور دستیابی به نیاز صنعت کالا چرم عجیب و غریب در شرق دور برای مخفی کردن 14.5 فوت مربع ذبح شده است. مشخص شده است که سن مخفی کردن است به دستیابی به این نیاز بازار، بنابراین دستیابی به وزن کشتار در سن جوان از طریق بهبود تغذیه می با کیفیت پنهان کردن تاثیر نمی گذارد حیاتی نیست. با این حال میزان چربی بر روی یک پرنده کشتار می کند تحت تاثیر قرار موفقیت فرایند دباغی است. پنهان از بیش از چربی پرندگان آنها مشکل تر است برای تمیز کردن بدون آسیب رساندن به چرم، و کم نمک به حفظ پوست قبل از دباغی ممکن است کمتر کارآمد، و در نتیجه آسیب میکروبی. جذب کروم در فرایند دباغی نیز تحت تاثیر قرار، و در نتیجه تنوع رنگ بیشتر است. همه این چیزها را به ارزش یک پنهان کردن برای بازار ایجاد تاثیر می گذارد.

استانداردهای گوشت شتر مرغ و استانداردهای پنهان درجه بندی هم اکنون می توانید بر روی وب سایت از NOPSA مشاهده شده است.

5.2.3 پر.

پس از برداشت پر باید به دسته بندی های مختلف برای نیازهای بازار پر درجه بندی شود. این یک فرایند زمان بر و کار فشرده است، و به طور کلی فقط نظر گرفته می شود ارزشمند در مناطقی که نیروی کار ارزان فراوان است.

تحت شرایط اروپا پرهای نیز اغلب بیش از حد توسط خاک و گرد و خاک آلوده به ارزش بسیار باشد. به این دلایل تولید باور نمی پردازش و قلم به انتهای یک گزینه قابل دوام است، و هر سهم به ارزش اقتصادی یک پرنده کشتار باید با تخفیف. با این حال، برخی از تولید UK را ارائه پرهای برای فروش، و ممکن است £ 1.50 برای یک ستون برای مثال تنها هزینه است.

آن را به خوبی ممکن است ممکن است به توسعه کاربرد های جدید برای پر شترمرغ در علاوه بر استفاده سنتی در تجارت مد و dusters آنتی استاتیک در صنایع خودرو و الکترونیک.

5.2.4 سیرابی

همچنین پتانسیل برای ارزش افزوده سایر محصولات از شرکت شترمرغ وجود دارد. چربی می تواند ارائه شده به تولید روغن است که ادعا کرد که ارزش درمانی در درمان شکایت پوست. همچنین ممکن است به تولید زیور آلات بسیار جذاب از پوسته تخم شترمرغ پیچیده حک شده و تزئین شده است.

4.4 بازاریابی

5.3.1 تحولات اخیر بازار

شترمرغ دیگر نمی تواند به عنوان یک حیوان محصول واحد در نظر گرفته شود. سقوط بازار کالاهای لوکس آسیا برای پوست را وادار صنعت آفریقای جنوبی به reappraise پتانسیل برای گوشت به عنوان محصول اولیه شتر مرغ.

بعید است که پرورش شترمرغ تا به حال سودآور بر اساس گوشت تنهایی خواهد بود. با این حال یک دیدگاه رایج است در صنعت است که تصویر به حق سالم از گوشت شترمرغ به عنوان یک گوشت قرمز کم چربی می تواند آن را برای به دست آوردن سهم کافی از بازار گوشت جهان برای توجیه همکاری به جای رقابت بین کشورهای تولید کننده وجود دارد. با این حال وجود دارد محدود به اختلاف قیمت قابل دسترسی به عنوان یک جایگزین گوشت قرمز در قفسه های سوپر مارکت باشد. بنابراین پنهان کردن ادامه خواهد داد در نظر گرفتن مهم در اقتصاد پرورش شترمرغ. زنده ماندن از شرکت را به توسعه محصولات و بازارهای جدید برای این چرم بسیار با دوام و جذاب نیاز، و همچنین افزایش تقاضا برای گوشت شترمرغ موجود.

تغییراتی که تولید تاسیس شتر مرغ چرم شتر و گوشت در حال حاضر نیاز را به صورت باید در یک بازار شفاف تر برای کشورهای تولید کننده در حال ظهور است. رکود در اقتصاد آسیا تاکید بیشتر در بازارهای در جاهای دیگر، و یک بازار تاسیس اروپا برای گوشت شترمرغ که در حال حاضر عمدتا از خارج از اتحادیه اروپا عرضه وجود دارد.

تولید آفریقای جنوبی در یک نقطه ضعف است به عنوان سهم نسبی از گوشت به بازده مالی همچنان به رشد. نیاز به افزایش قیمت به دست آمده برای گوشت آنها، همراه با فاصله از بازار اروپا (و عدم اطمینان از دسترسی قانونی به آن) و عدم تقاضای داخلی به معنای آنها را به یک کار دشوار در حفظ موقعیت برجسته در صنعت مواجه . با این حال، به نفع خود از دانش و تجربه کسب شده در طول 150 سال از پرورش شترمرغ است، همراه با سازگاری طبیعی شترمرغ به شرایط محیطی به دست آوردن در جنوب آفریقا.

این شده است ممکن نیست برای تعیین کمیت تقاضا اتحادیه اروپا برای گوشت شترمرغ قابل اعتماد برای این مطالعه، به طوری که نیاز به تحقیقات بیشتری به منظور ارزیابی پتانسیل بازار وجود دارد. در ژوئن سال 1997 گروه بین المللی Mintel منتشر شده غذا و نوشیدنی گزارش در بازار بریتانیا برای گوشت های عجیب و غریب (Mintel 1997). در این نظر سنجی تحقیقات بازار نشان داد که تنها 2٪ از پاسخ دهندگان این ایده را از خوردن گوشت شتر مرغ را دوست ندارد، و 29٪ آنها ممکن است آن را خرید اگر آن را به راحتی در دسترس بود.

5.3.2 تقاضای خرده فروشی در انگلستان

بحران BSE در بریتانیا که به آگاهی مردم را در اواخر سال 1989 هنوز برجسته تر در سال 1996 آمد، و دوباره علاقه رسانه ها در کیفیت های دیگر گونه های گوشت برانگیخته است. مصرف کنندگان به احتمال تلاش گوشت از گونه های دیگر از گوشت گاو سنتی، گوشت بره، گوشت خوک و مرغ آنها به استفاده شد معرفی شدند. در بریتانیا چند شرکت متخصص در فروش گوشت های عجیب و غریب از جمله شترمرغ، به عنوان مثال وجود دارد بارو گراز در سامرست، اما آنها یک گردش مالی کم و خدمت به بازار تو رفتگی در دیوار. شرکت های دیگر مانند غذاهای بوکر که به خواروبار فروشان کوچکتر توزیع نیز شروع به لیست گوشت شترمرغ در فهرست خود را از محصولات. با این حال، بوکر به تازگی محصول زیر مخالفان از گروه های فشار خصمانه نسبت به فروش گوشت "عجیب و غریب" از لیست خارج.

بحران BSE و کاهش سریع فروش گوشت گاو در سال 1996 مطرح چشم انداز که ممکن است یک فرصت برای تولید شتر مرغ به شدت از افزایش تقاضا بهره مند شوند، اما در صورت این امید تا حدودی بیش از حد خوش بود. برخی از فروشندگان متعدد شروع به جایگزین سهام به گوشت گاو، از جمله گوشت شتر مرغ، که تنها به عنوان کاهش استیک خلاء بسته بندی شده فروخته شد. تسکو پیشگام مقدمه، و با اواسط سال 1996 این محصول در فروشگاه های سراسر 300 UK انجام شده است. آیسدا استیک شترمرغ در سال 1995 معرفی شده اند از زمان متوقف، اما به سهام آن است. Somerfield تصمیم به سهام نیست گوشت بعد از در نظر گرفتن. سیف و تعاونی نیز تصمیم به سهام نیست گوشت. مارک اسپنسر می گویند تقاضای ناکافی به گوشت شترمرغ محصول زنده وجود دارد، اما در حال نگه داشتن وضعیت تحت بررسی است. Waitrose در حال حاضر trialling کالا در فروشگاه های انتخاب شده است.

تسکو و Sainsbury گوشت خود را از همان منبع آمریکا منابع. تسکو پس از آن موفق به توسعه تقاضا به طور منظم پس از بهبود در فروش گوشت گاو و متوقف حمل محصول، در حالی که سینزبوریس موفق به ایجاد تقاضا به طور منظم، البته در سطح پایین. فکر این تفاوت به علت به برچسب خود 'وسیعی از گوشت های عجیب و غریب است که سینزبوریس توسعه یافته، و که توسط مشتریان خود اعتماد شد. SAINSBURY تنها سوپر مارکت زنجیره ای ملی به تصمیم خود را به گوشت شترمرغ سهام ایستاده بیش از دو سال پیش. SAINSBURY نگرانی در مورد مناسب بودن آب و هوا اروپایی برای پرورش شترمرغ را بسیار جدی گرفته و عرضه خود را از یک منطقه از ایالات متحده که در آن منابع شرایط آب و هوایی بیشتر شبیه به محیط زیست طبیعی از شترمرغ بود. آنها تکنولوژیست مواد غذایی فرستاده به بررسی کنید که عرضه مورد نظر خود را از گوشت پرورش داده شد و قتل عام به رضایت خود شده بود، و اعتماد به نفس که نگرانی رفاه بر روی محصول بی اساس هستند باقی می ماند. SAINSBURY اکنون به فروش می رساند 300 کیلوگرم استیک شترمرغ در هر هفته. این حجم بسیار کوچک آن است که در حدود نیمی از 400 فروشگاه خود ارائه شده است، اما آن را کمک به روند افشای کالا به مصرف کنندگان و شروع به جذب یک پایگاه مشتری وفادار. شرکت در حال حاضر با توجه پالیسی تدارکات آن و اینکه آیا بریتانیا و دیگر منابع اروپایی ممکن است ترجیح داده. اگر چنین است، آنها توجه جدی به واقعیت از نگرانی های رفاهی که آنها را وادار به منبع از آمریکا در وهله اول به من بدهید.

سوپر مارکت ها شناخته شده است ترجیح می دهند گوشت تازه آنها را خرید به مهر بیضی شکل استفاده شده توسط اتحادیه اروپا، مجوز، کشتارگاهها توان کامل. تنها یک محل از جمله مجوز کشتار شترمرغ به در انگلستان وجود دارد، بنابراین تصمیم فروشندگان متعدد UK به فروش گوشت شتر مرغ در داخل کشور پرورش داده می شود به احتمال زیاد در یک منبع واحد بستگی دارد.

در میان فروشندگان متعدد، مارک اسپنسر در حال حاضر توجه به اینکه آیا به سهام بسته های خرده فروشی محصولات شترمرغ دودی به تازگی از پرندگان پرورش داده در انگلستان توسعه یافته است. آیسدا در حال حاضر آغاز به سهام این محصولات در فروشگاه های آن است.

5.4 کشتار و بازاریابی در انگلستان

چند روش بازاریابی گوشت شترمرغ UK-تولید در حال حاضر مشغول به کار، بسته به استفاده مجاز از گوشت از سه نوع از محل شرح داده شده توسط MAFF که در آن پرندگان کشتار می شوند (MAFF، 1997). نقشه از محل کشتار جاری در انگلستان، اسکاتلند و ولز در ضمیمه موجود است.

5.4.1 امکانات معاف

پس از رحلت بازار برای پرندگان مادر، تاکید به حفظ پرندگان برای کشتار منتقل شده است. فقدان زیرساخت رهبری برخی از تولید کنندگان به راه اندازی امکانات کشتار در مزرعه به عنوان محل "معاف" مجاز به فروش گوشت مستقیم به مصرف کنندگان در مناطق جغرافیایی و یا همان مجاور. چنین مقدماتی را باید با مقامات محلی به عنوان "محل غذایی" ثبت شده است. مشاوره رسمی شرکت برای به دست آوردن بسیار دشوار بود: گروه طیور مسئولیت الزامات کشتار ممنوع است زیرا شترمرغ یک حیوان گوشت قرمز، در حالی که گروه گوشت قرمز آن را انکار کرد چون شترمرغ یک پرنده بود.

بعضی از تولید کنندگان توسعه اطلاعات تماس کافی با مردم، و رسانه های محلی مانند هتل ها و رستوران به بازار محصولات خود را با که مسیر. گوشت از مزرعه فروخته شده به عنوان استیک ممکن است £ 5- 6 £ هر پوند در حال حاضر هزینه. Scotostrich در اسکاتلند محل معاف که پردازش خروجی از یک گروه از سه تولید کننده است. Scotostrich قادر به فروش همه از خروجی خود را تنها به هتل ها و رستوران های محلی برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد است. این گروه با بهره گیری از بازاریابی کشتارگاه همراه مستقر به عنوان یک واحد کشتار استاتیک می باشد. Scotostrich در حال حاضر اعمال شده به عنوان کم توان محل مجوز و برنامه در حال پردازش است.

5.4.2 پایین در استفاده از امکانات

در دو سال گذشته، تعداد کمی از کم توان محل کشتار در سراسر بریتانیا محفوظ است. این محل مجاز به کشتار تا 10،000 پرندگان در هر سال برای فروش در بریتانیا و یا کشورهای دیگر در سراسر جهان است، اما برای صادرات به اتحادیه اروپا مورد تایید نیست. گوشت از جمله محل است با مهر مربع به معنی منبع آن مشخص شده است. محل کم توان توسط طیور گوشت (بهداشت) مقررات 1،976 پوشیده شده است.

Osgrow آموزشی ویبولیتین در Shropshire اولین نمونه از چنین مکان بود، و در ساختمان مزرعه اقتباس گرفته شد. تولید ممکن است پرندگان خود را در واحد ذبح شده و پس از آن را انتخاب کنید که آیا به گوشت فرآوری و بسته بندی شده برای فروش مستقیم به آنها، و یا برای Osgrow به فروش گوشت و چرم. تحت آهنگ "سریع" طرح شرکت شارژ £ 125 به کشتار، برش و بسته بندی گوشت از یک پرنده است، که سپس به سازنده بازگشت. این قیمت است که توسط یک کمک هزینه برای پنهان کردن کاهش می یابد شرح زیر است:

درجه مخفی کردن کمک هزینه برای مخفی کردن (£) به طور کلی هزینه (£)

A 70 55

B 60 65

C 40 85

D 10 115

هنوز هم وجود دارد مشکلات عمده مربوط به عرضه و تقاضا، و کشتار معمولا فقط طول می کشد در یک روز در هفته در حال حاضر. ممکن است که به کشتار حدود 30 پرنده در هر روز با استفاده از این امکانات، با حدود 20 دقیقه نیاز به کشتار، شهامت، پوست و آماده کردن هر لاشه سرد برای قبل از پردازش. Osgrow سخت در تلاش است برای تحریک تقاضا در بازارهای طاقچه داخلی، و برای به دست آوردن تجهیزات به طور منظم از پرندگان با کیفیت خوب و در مورد آینده کسب و کار بسیار خوش بینانه است. چنین واحد یک توان از 80-90 پرنده در هر هفته نیاز به موفقیت، و Osgrow مطمئن است که این حاصل خواهد شد. گوشت است به رسانه های مانند عمده فروشان، زنجیره ای آب جوش، دستگاه ها و فروشگاه های (به عنوان مثال Harrods و Selfridges) به فروش می رسد، و Osgrow مشتاق به توسعه بازارهای طریق خرده فروشان متعدد برای وسیعی به تازگی توسعه یافته خود را از محصولات شتر مرغ دودی هستند. Osgrow در حال حاضر شروع به عرضه این محصولات به زنجیره آیسدا.

Osgrow همچنین یک رابطه با یک دباغی در میدلندز انگلستان، که پردازش پوست توسعه داده است. روند برنزه کاملا دستی و بسیار متفاوت به برنزه شدن پوست دیگر است. Osgrow و دباغی روند با هم توسعه داده اند به دلیل دباغان موجود از چرم شتر مرغ تمایلی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با ارزش به رقبای هستند. کیفیت پوست تولید گفته می شود بسیار خوب است، و هزینه هر یک از پنهان کردن قهوه ای مایل به در منطقه از £ 50. این در مقایسه با هزینه های برنزه در آفریقای جنوبی، هر چند که دومی می کند عبارتند از هزینه های حمل و نقل.

برخی از پوست پردازش Osgrow را توسط یک لوکس کوچک شرکت محصولات چرم ساخته شده است. برای مثال، یک دست ساخته شده کیف پول کوچک در سکه های موجود برای خرده فروشی در 96 £ هر کدام است. روشن است که این بازار طاقچه ارزش بالا برای محصولات چرم شتر مرغ، و یک شروع امیدوار کننده برای صنعت چرم در انگلستان است.

Osgrow در حال حاضر پرداختن به مشکل حمل و نقل پرندگان در مسافت های قابل توجهی برای کشتار در کارخانه در Shropshire. این کمک کرده است کشتارگاه طیور موجود در دوان به راه اندازی امکانات رفاهی مناسب و به دست آوردن مجوز کم توان برای کشتار شترمرغ در محل. Osgrow پرندگان در به در تاسیسات دوون کشته شود کتاب خواهد شد، و لاشه خواهد شد به نژادی از گوسفند بی شاخ انگلیسی برای پردازش بیشتر منتقل می شود. یک برنامه ریزی مشابه در یک مرکز جدید در Lincolnshire (هامبر شترمرغ) که به تازگی مجوز کم توان به دست آمده اعمال می شود.

صاحبان واحدهای پردازش کم توان با توجه به یک نیاز برای نظارت دامپزشکی کامل از روند کشتار نگران آن است که آنها ممکن است هزینه های اضافی مواجه هستند. افزایش نظارت بر کشتارگاهها UK توسط اتحادیه اروپا در طول بحران BSE نشان داد که تفاوت در تفسیر رهنمود اتحادیه اروپا 71/118 به عنوان دستورالعمل 92/116 اصلاح با توجه به نظارت ماده 7 (کم توان) محل در طول کشتار. در حال حاضر تمام وقت نظارت دامپزشکی در محل توان کامل از قبیل Kezie آموزشی ویبولیتین مورد نیاز است، اما نظارت از محل کم توان شده است که توسط دستیاران بازرسی کارخانه که کارکنان شرکت تعیین شده انجام شده است. اتحادیه اروپا در حال حاضر بحث که آیا دستورالعمل نیاز به این محل به استخدام پرسنل دامپزشکی واجد شرایط برای نظارت بر فرایند کشتار. هزینه های اضافی یک تهدید جدی برای آینده پردازنده مانند Osgrow مسئولیت محدود، که در حال تلاش برای توسعه کسب و کار به عنوان یک شرکت پایدار و سود آور در شرایط دشوار در برخواهد داشت.

در جولای 1998 یک محل کم توان در پنج درختان مزرعه در Monmouth، ولز دریافت مجوز به عنوان یک گیاه کشتارگاه و برش، افزایش ظرفیت برای کشتار به موقع از پرندگان در بازار آماده است. این گیاه در ساختمان مزرعه اقتباس راه اندازی شد، و راه اندازی یک مکان مشابه نیاز به برخی از £ 20- £ 30،000 سرمایه استقرار. این واحد همچنین دارای یک رابطه با چرم UK مرکز تکنولوژی برای پردازش پوست آن است.

5.4.3 کامل خروجی امکانات

تنها توان کامل، محل مجوز اتحادیه اروپا در انگلستان است Kezie با مسئولیت محدود در Berwickshire، اسکاتلند را اجرا کنید. این واحد دارای مجوز به کشتار بیش از 10،000 پرنده در هر سال، و بازارهای هدف خود را عمدتا در اروپا و سراسر جهان هستند که در آن با گوشت از آفریقا و آمریکا رقابت می کند، به عنوان مثال. قیمت به دست آمده برای گوشت و چرم است وابسته به شرایط بازار بین المللی. به عنوان مثال، قیمت تولید کننده برتر برای یک پرنده با کیفیت خوب £ 2 کیلوگرم وزن زنده است در در Kezie، در مقایسه با قیمت بالای 3 £ به ازای هر کیلوگرم پرداخت شده توسط Osgrow. Kezie همچنین به عمده فروشان در انگلستان به فروش می رساند. یک گروه از 15 مزارع شتر مرغ جوجه که زنده از Kezie دریافت و تولید پرندگان کشتار برای پرورش یکپارچه، پرورش، کشتار و پردازش واحد، هر چند پرندگان از سراسر بریتانیا پردازش می شوند وجود دارد. منبع ثابت از پرندگان از تولید کنندگان نیز یک مشکل برای Kezie در حال حاضر، و این باعث می آن را مشکل تر به نفع خود قرارداد با خریداران بالقوه. این شرکت ذبح خروجی از حدود 1000 پرندگان مادر، اعتقاد بر این است که به حدود نیمی از جمعیت بریتانیا مادر باشد. با این حال، یکپارچگی بیشتر بین واحد و مزارع تامین مورد نیاز خواهد بود برای تضمین ثبات عرضه این شرکت می خواهم برای دیدن.

مدیریت Kezie معتقد است که سرمایه گذاری مورد نیاز برای راه اندازی یک سیستم مدیریت شرکت قادر به دستیابی به بهترین عملکرد از شترمرغ در شرایط UK نخواهد بود زنده با کمتر از 300-400 پرورش زنان است. چنین سیستمی می تواند به شدت وابسته به دستیابی به بالاترین استانداردهای سلامت پرنده و رفاه، و نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی در پرورش سهام و تأسیسات وابسته.


6 دامپروری و مسائل مربوط به توسعه فنی

6.1 رفاه

ملاحظات رفاه یک عنصر مهم در تعیین اینکه آیا پرورش شترمرغ در اروپا پیشنهادی مناسب باشد. شترمرغ در بریتانیا از سال 1991 کشت شده است که تخم مرغ از نامیبیا وارد شد (Deeming و همکاران، 1993). از آن زمان سازمان رفاه حیوانات نگران که مقدمه ای از یک گونه جدید به سرد، آب و هوا مرطوب تر نخواهد بود منجر به سلامتی و رفاه از این پرندگان بوده است. این نگرانی ها بود بر شواهد علمی مبتنی نیست، بلکه ناشی از این دیدگاه که احتیاط لازم بود که در آن مناسب آب و هوایی و دیگر مسائل رفاه بود پرداخته نشده است.

انجمن سلطنتی برای جلوگیری از ظلم به حیوانات (RSPCA) را پرورش شترمرغ را تایید نمی کند، اما به رسمیت شناخته شده بود هیچ مبنای قانونی برای ممنوعیت سازمانی وجود دارد. بنابراین آن را سرب در ارائه راهنمایی به تولید و صدور مجوز مقامات با انتشار دستورالعمل در استانداردهای رفاه شترمرغ (برترام، 1993) صورت گرفت. متاسفانه برخی از کشاورزان شترمرغ دستورالعمل مورد استفاده قرار به این معنا که RSPCA پرورش شترمرغ، که مورد تایید شده است. این سازمان معتقد است نیاز فوری برای قانون خاص، که در حال حاضر وجود ندارد، برای حفاظت از رفاه پرنده، و تمام تولید کنندگان شترمرغ باید دوره های آموزشی شرکت برای اطمینان از آنها صالح و قادر به درستی برای این حیوانات اهمیت می دهند.

در اوایل سال 1994 وزارت کشاورزی UK دستورالعمل تهیه شده توسط شورای رفاه حیوانات مزرعه با توجه به رفاه شترمرغ در مزرعه (FAWC 1993) صادر شده است. این دستورالعمل دولت است که شترمرغ به سیستم های کشاورزی فشرده مناسب نیست. هر دو از این مجموعه از دستورالعمل های ارائه شده اطلاعات عمومی بر اساس دانش محدود موجود در آن زمان.

در سال 1997 شورای اروپا صادر توصیه خارج Ratites تحت کمیته دائمی کنوانسیون اروپایی حمایت از حیوانات کشاورزی اهداف، که در اکتبر آن سال به اجرا در آمد نگهداری می شود. توصیه است قوانین نیست، بلکه باید تاثیر نیرومندی بر شرایطی که تحت آن شترمرغ هستند پرورشی. ماده 2 بیان می کند که: -

"هیچ ratites باید در صورت نگه داشته:


الف) شرایط این توصیه نمی توان ملاقات کرد، و یا اگر


ب) حیوانات متعلق به یک گونه که اعضای آن، با وجود این شرایط در حال ملاقات کرد، نمی توانید به اسارت وفق دهند بدون مشکل رفاه ".

ماده 4 توصیه می گوید که مدت قابل توجهی از آموزش برای کسانی که مسئولیت رسیدگی به ratites لازم است، و این صلاحیت باید مطابق با قوانین ملی ارزیابی شده است. ماده 9 آمده است که مزارع شتر مرغ فقط باید در مناطقی که شرایط محیطی اجازه می دهد پرندگان به خارج بیشتر از روز و در هر فصل نگه داشته می شود واقع شده است، برای برآوردن نیاز خود را برای ورزش و چرا. ماده 14 آمده است که "ratites بطور دائم قرار دارد نیست". این بیشتر از آن معتقد پرندگان بیش از 3 ماه از سن باید دسترسی به مناطق خارج از هر روز. اگر شرایط آب و هوایی شدید از این جلوگیری، دوره حبس هرگز نباید بیش از ده روز در هر ماه است. و نیز میگوید که حمل و نقل باید با توجه به کشتار شترمرغ در مزارع به منظور به حداقل رساندن استرس به حداقل برسد.

6.2 تحقیقات

6.2.1 عمومی

همانطور که قبلا گفته شد، ضروری برای افزایش بهره وری تولید تنها آشکار شده است به تازگی، و اعتقاد بر این است که علاقه تحقیقات جدی تنها در آفریقای جنوبی در طول چند سال گذشته تحریک شده است.

بررسی الزامات تحقیق و پژوهش برای پرورش شترمرغ به تازگی توسط استفاده از زمین موسسه تحقیقات مکالی در اسکاتلند انجام شده است. اولویت های مشخص شده توسط یک نمونه از افراد برجسته در پرورش شترمرغ در زمینه های تغذیه (فرمول جیره، مدیریت چرا و رفتار تغذیه) بود. مدیریت (شرایط زیست محیطی، پرورش، جوجه کشی)؛ و سلامت و رفاه (استرس، ناهنجاری، حمل و نقل و کشتار) (دیویدسون و همکاران بدون تاریخ).

مسائل حل نشده پرورش به تمام جنبه های تولید از جمله پرورش، پرورش جوجه و در حال رشد مرتبط است. اکثریت قریب به اتفاق مشکلات قبل از سه ماه از سن رخ می دهد، و به مدت شش ماه پرندگان از نظر الزامات زیست محیطی و ایمنی از بیماری نسبتا مقاوم هستند.

بسیاری از سهام صادر شده از آفریقا می کند سابقه ای طولانی در اهلی ندارد، و شترمرغ است که به خوبی شناخته شده است به نسبت به تنش. بنابراین یکی از اهداف مهم مدیریت خوب است برای به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض شرایط استرس زا. استرس در بسیاری از مشکلات مواجه می شوند توسط تولید شتر مرغ، از جمله عملکرد پرورش فقیر و بقای جوجه داشته است.

آن را خوش شانس است که اولین مزرعه شترمرغ در انگلستان، Hangland مزرعه در آکسفوردشایر، متعلق به F و L ایرز، قادر به استخدام یک محقق تمام وقت بین سال های 1993 و 1996. بسیاری از پیشگام تحقیقات منتشر شده توسط DC Deeming به پرورش شترمرغ بود در اروپا تا به امروز شده است در این کار است. مقدار قابل توجهی از دانش و تجربه به سرعت در حال توسعه یک سیستم موفق پرورش و مدیریت در شرایط شمال اروپا انباشته شد. دکتر Deeming حال حاضر به عنوان یک مرجع در مورد رفتار شترمرغ در محیطهای کشاورزی شناخته شده است.

در محیط بومی خود شترمرغ برای زنده ماندن طیف گسترده ای از شرایط آب و هوایی، اعم از بالا به زیر 30C -10C و از جمله بارش باران های سنگین و برف. واقعیت این است که شتر مرغ است که کشت، البته، با موفقیت متفاوت، در سراسر جهان شواهدی از انطباق آن است. این است که توسط محققان و تولید کنندگان تجاری معتقد با چندین سال تجربه در پرورش شترمرغ که آب و هوا در شمال اروپا به خودی خود نمی مطرح مانعی جدی برای پرورش شترمرغ موفق، تا زمانی که مورد نیاز رفتاری و زیست محیطی درک شده و سیستم های مدیریت را به این عوامل را به حساب علت، به خصوص در چند ماه اول زندگی که میزان مرگ و میر در عمل دیده می شود بدون شک بیش از حد بالا.

چراگاه شتر مرغ نیاز به در شود اشتراکی خاک خوب زهکشی که هرگز از اب اشباع شود، و زمین باید نسبتا سطح به حداقل رساندن آسیب طریق از دست دادن جای پای در شرایط مرطوب باشد، اگر چه برخی از تولیدکنندگان می گویند که شیب دار زمین نیاز به یک مشکل برای پرندگان وجود نداشته باشد. پناهگاه باید در دسترس از بادهای تند باشد. باران است یک مشکل بزرگ برای پرندگان مسن تر مگر اینکه با یک عامل باد شدید لرز همراه نیست، اگر چه تحت جوجه سه ماهه نمی خواهد به خوبی انجام اگر در خارج در فصل زمستان مجاز است.

بهتر است برای اطمینان از پرندگان در پناهگاه های خشک در شب قرار دارد، و این می تواند با تغذیه در پناهگاه به عنوان یک روال به دست آورد. شترمرغ به خوبی پاسخ به سیستم های مدیریت است که ایجاد یک روتین برای آن را به یاد و بستگی دارد، و این روال کمک می کند تا تنش در سطح پایین. این مهم است که برای ایجاد یک مجموعه ای معمول در شش هفته اول زندگی جوجه است از نظر تغذیه، حمل و نقل و ورزش، برای مثال (LAMBRECHTS و همکاران، 1998). شترمرغ باید در طول ماه های زمستان به قرار گیرد، در حالی که دسترسی داده شده به ورزش در خارج به همان اندازه که ممکن است.

6.2.2 پرورش مصنوعی

آینده تولید شتر مرغ تا حد زیادی بستگی به توانایی به شماره عقب کافی از جوجه مناسب برای ارائه بازگشت کافی در سرمایه گذاری مورد نیاز، و جوجه کشی مصنوعی موفق یک عامل مهم در دستیابی به این هدف است.

در طبیعت در شرایط طبیعی پرورش یک مرد و زن وظایف جوجه کشی به اشتراک بگذارید، با زن استتار بیشتر در کلاچ نشسته در طول روز و مرد مصرف بیش از در شب. شترمرغ می توانید به بیست تخم مرغ مسکن تا زیر بدن خود را، اما یک کلاچ معمولی 10-15 تخم مرغ حاوی. اجازه می دهد برای مرگ و میر، جوجه کشی طبیعی در نتیجه تولید در طول یک فصل تخمگذار به سطح پایین را محدود کنید. منظور به حداکثر رساندن تخم مرغ تولید تخم مرغ از لانه خارج شده و می تواند برای 7-10 روز بدون تاثیر جوجه درآوری، قبل از اینکه مصنوعی در دسته انکوبه ذخیره می شود (Deeming 1997).

حذف از تخم مرغ برای انکوباتور مصنوعی بدان معنی است که جوجه یاد بگیرند برای پاسخ به کنترل انسان خود را به عنوان شکل پدر و مادر از طریق منقوش فرزندی، و ممکن است در دراز مدت عواقب این از نظر توانایی خود را به مربوط به گونه های خود را بلوغ جنسی ( Bubier و همکاران، 1998). علت عمده استرس برای جوجه ممکن است این درک فرار از خدمت به پدر و مادر که مصنوعی پرورش داده (LAMBRECHTS و همکاران، 1998). هدایت توسط پدر و مادر تحت پرورش طبیعی داده شده است توسط یک چهره پدر و مادر انسان فراهم شود، و این نیاز به حضور انسان برای بسیاری از زمان در جوجه های آموزش برای تغذیه و ورزش، و به ارائه امنیت و اطمینان خاطر آنها نیاز دارند. بنابراین پرورش شترمرغ نیاز به تعهد بزرگ و شور و شوق از کسانی که مسئول رفاه جوجه.

6.2.3 بهره وری

در مرگ و میر کلی در حال حاضر تا 4 هفته سن هنوز هم بیش از 50٪ در اروپا، و بسیار بالاتر از سطح در دیگر گونه های پرورشی با سابقه ای طولانی در اهلی دیده می شود. این سطح بالا است در دیگر کشورهای تولید کننده غیر معمول نیست، و نشان دهنده کمبود توجه به تکنیک های پرورش و مدیریت برای تولید کارآمد می باشد.

تحت شرایط مدیریت خوب آن را در حال حاضر می تواند انتظار می رود که 75 درصد از تخم بارور می باشد. 75 درصد از تخم مرغ های بارور از تخم خارج می. و 75 درصد از جوجه خواهد زنده بماند.


بنابراین برای هر 100 تخم گذاشته: -


75 می شود بارور


56 از تخم خارج می


42 خواهد زنده بماند.


6.2.4 باروری

تولید تخم مرغ بارور بستگی به زن بودن به اندازه کافی در شریک مرد او را به تحریک توسعه تخم مرغ، و اجازه می دهد تا جفت گیری به رخ علاقه مند است. این در مورد 48 ساعت برای تخم شترمرغ به توسعه طول می کشد، به طوری که در یک تخم مرغ جهان ایده آل می تواند در روز جایگزین برای طول فصل تخمگذاری (حدود شش ماه از آوریل تا سپتامبر / اکتبر در انگلستان) تولید شده است. بنابراین این رقم از 100 تخم در هر فصل است که اغلب به غلط به نقل از. در عمل، یک مرغ ممکن است برای دو یا سه هفته دراز، و پس از آن تولید تخم مرغ بدون بیشتر برای سه هفته دیگر، برای مثال. تعداد نمونه ای از تولید تخم مرغ در ازای هر مرغ اعتقاد بر این است در حدود 30-40 در یک فصل. این می تواند مشکل بدانند که آیا تخم مرغ در حال بارور، به عنوان جفت گیری ممکن است تنها یک بار در روز رخ دهند و مرغ را می توان به تولید تخم مرغ با یک مرد در یک چراگاه مجاور تحریک می شوند، به عنوان مثال.

یک مشکل معمول باعث تولید تخم مرغ کم و باروری ضعیف است که زنان از این فرصت برای انتخاب شریک زندگی مرد خود را به عنوان آنها در طبیعت انجام داده نشده است. مشاهده دقیق مورد نیاز است برای اطمینان از مرغ یک اولویت برای یک مرد خاص را نشان می دهد قبل از اینکه آنها در یک محفظه پرورش زوج اگر تولید و باروری تخم مرغ به حداکثر. مشاهده باید از برخی از راه دور انجام شده است، به دلیل منقوش جنسی در انسان می تواند رفتار جنسی تحریک و منجر به یک تصور غلط از پرورش موفقیت آمیز. رفتار معاشقه ناشی از نزدیکی از یک انسان به نظر می رسد مشترک در شترمرغ، اما ممکن است رفتارهای ناهنجار که مانع جفت گیری موفق به جای تشویق آن را به عنوان است که توسط بسیاری از تولید کنندگان معتقد بودند تشکیل می دهند. محققین اسرائیلی در حال حاضر با استفاده از منقوش جنسی به منظور تسهیل مجموعه مایع منی برای استفاده در تلقیح مصنوعی (چند لحظه بعد، 1997).


پرورش دهندگان جوان شده اند، گویا بهترین در جفت برای بهره وری خوب نگه داشته، در حالی که 5-6 سال می توان آن را مقرون به صرفه تر به استفاده از یک سیستم پرورش که در آن پرندگان در تریو از یک مرد به دو زن نگهداری می شود. در وحشی یک کلاچ اغلب تخم مرغ تولید شده توسط یک زن پیوند می خورند (مرغ عمده) و دیگر مرغ که به قلمرو این جفت ارز است (مرغ جزئی) سرگردان شامل و همسر با پرنده نر. در مقابل یک پرنده نر ممکن است تخم مرغ که توسط یکی دیگر از مردان انکوبه بارور شده است.

6.2.5 قدرت جوجه درآوری

وجود خواهد داشت تغییرات گسترده ای در تخم مرغ های بارور از نظر پتانسیل خود را برای جوجه کشی موفقیت آمیز است. اندازه تخم مرغ و تخلخل پوسته به طور گسترده ای می تواند متفاوت باشد، و شرایط انکوباسیون در سطح نسبت به حجم و تبادل گاز خواص تخم مرغ (Deeming، 1997a) بستگی دارد. جوجه کشی با هدف دستیابی به کاهش در وزن تخم مرغ حدود 15٪ از طریق از دست دادن رطوبت در طول دوره جوجه کشی از حدود 42 روز و تغییر در اندازه تخم مرغ و تخلخل این دشوار است. تخم مرغ و تخم مرغ با پوسته ناقص بزرگ جوجه درآوری پایین تر و تولید تجربه هدف برای کیفیت به جای کمیت اغلب تنظیم این تخم مرغ اجتناب کنند.

تخم شتر مرغ که به رطوبت قرار گرفته، حتی از شبنم که به شکل در طول شب نیز بسیار مستعد ابتلا به آلودگی میکروبی می باشد. بنابراین آن را در نظر گرفته می مهم برای حذف تخم مرغ در اسرع وقت پس از آنها گذاشته می شود، و این است که اغلب در شب انجام می شود که پرندگان بالغ مطیع تر هستند. بهداشت تخم مرغ خوب زیر مجموعه همچنین لازم است برای به حداقل رساندن تلفات در طول ذخیره سازی و جوجه کشی.

انتخاب تخم مرغ و جوجه برای کیفیت بنابراین بیشتر تعداد باقی مانده قطعه جوجه در هر 100 تخم گذاشته شده را کاهش دهد.

6.2.6 Liveability

با توجه به تولید با تجربه ترین تلفات جوجه پس از خروج از تخم توسط ایجاد می شود: -

Impactions از معده به فکر به استرس و احتمالا مربوط می شود به عدم راهنمایی پدر و مادر


کیسه زرده آلوده مربوط به بهداشت تخم مرغ ضعیف


ناهنجاری های جوجه که احتمالا به طور عمده به عوامل ژنتیکی و عوامل تغذیه ای مرتبط است.

جوجه در کمتر از شرایط کامل به نظر می شایستگی تلاش های درگیر در پرورش آنها. یکی دیگر از علت زیان به دلیل گرسنگی، علاوه بر نهفتگی، تنظیم درجه حرارت در محل اقامت جوجه ضعیف است. جوجه می توانید از گرسنگی مردن اگر دمای محیط بسیار بالا را از طریق فقدان اشتها، و یا با باقی مانده زیر یک لامپ ü در و نادیده گرفتن خوراک اگر درجه حرارت محیط بیش از حد کم است.

6.3 تغذیه

نیاز تغذیه تبدیل خوراک کارآمد هنوز به با هر نوع یقین ایجاد شود. از آنجا که شترمرغ یک پرنده است، تولید شده اند تا همین اواخر بر متخصصان تغذیه طیور تکیه به توصیه فرمولاسیون جیره مناسب است. اکنون مشخص شده که شتر مرغ است مرغ نیست و آن را با بهره گیری از مواد مغذی بسیار متفاوت است، بنابراین هنر تغذیه شترمرغ است به دور از یک علم دقیق.

تغذیه حیاتی در زنده ماندن اقتصادی پرورش شترمرغ مهم است. هزینه های تغذیه توسط تولید کنندگان به عنوان یک عنصر حیاتی در دستیابی به سودآوری شناخته شده است. با این حال، برخی از استدلال کرده اند که کاهش هزینه های خوراک لزوما راه برای بهبود سودآوری و بهترین فرمول جیره در دسترس خواهد بیشتر در هر تن هزینه خواهد شد، اما در هزینه های تولید گوشت کمتر طریق بهبود بهره وری تبدیل شود. این منطقه از مشاجره از نظر علمی مورد بررسی قرار گرفته است، و تولید کنندگان تمایل چندانی به متعهد به هزینه های بالاتر قبل از اعتبار این روش به تغذیه شترمرغ بررسی قرار گرفته است می باشد. تعادل بین عملکرد رشد پرندگان کشتار و نیاز تغذیه ای خود برای سلامت و رفاه است به دور از به طور کامل تعیین می شود. تغذیه مهم ترین عامل حاکم بر سطح مناسبی از شدت تولید است. کشاورزان با تجربه قبلی از پرورش دام غالبا می گویند که، ceteris ثابت ماندن سایر شرایط، شترمرغ بهتر به تغذیه خوب از هر مزرعه حیوانات دیگر پاسخ می دهد. تغذیه نیز به احتمال زیاد نقش کلیدی در عملکرد پرورش خوب بازی کند.

از لحاظ احتیاجات غذایی شتر مرغ است در مشترک با حیوانات نشخوار از با مرغ. این گیاهخوار پرندگان درست است و قادر به هضم مقادیر زیادی از فیبر در رژیم غذایی است. فیبر کافی برای هضم کارآمد ضروری است. مشخص شده است که می توانید شترمرغ بیش از 50٪ از انرژی مورد نیاز خود را برای تعمیر و نگهداری بدن از فیبر از طریق تولید اسیدهای چرب فرار در فورگات و hindgut به دست آورد. عبور غذا از دستگاه گوارش شترمرغ بالغ در حدود 48 ساعت است، در مقایسه با 4-8 ساعت در طیور (Deeming و همکاران 1996).

تا سال 1995 رژیم غذایی شترمرغ در جیره طیور "با تفسیر شتر مرغ" استوار بود. پس از آن متوجه شد که انرژی قابل متابولیسم (ME) ارزش از مواد تشکیل دهنده خاص برای شترمرغ از برای مرغ (فرشته، 1996) به طور قابل توجهی بالاتر بود. این ممکن است بروز چاقی، که هنوز هم رایج در پرندگان کشتار در خارج از آفریقای جنوبی که در آن سیستم های پرورش گسترده بر اساس لوسرن چرا و دیگر گیاهان مراتع هستند تا حد بزرگتر به کار را توضیح دهد. رژیم های غذایی هم اکنون می توانید با استفاده از مقادیر ME درست شترمرغ فرموله می شود، اما قابلیت هضم حقیقی از اسیدهای آمینه است نیز به طور قابل توجهی متفاوت است بین دو گونه (CILLIERS، 1998). سطح گنجاندن بهینه از مواد معدنی و ویتامین همچنین در حال حاضر موضوع بحث است.

در نتیجه هنوز هم بسیار در مورد تغذیه شترمرغ به دست می شود وجود دارد، اگر چه بسیاری از شرکت خوراک طیف وسیعی از رژیم های غذایی کنسانتره شترمرغ از اطلاعات در دسترس را آماده کند.

Kezie با مسئولیت محدود اعلام کرده اند که بهترین نرخ رشد دیده می شود در عمل، ضریب تبدیل غذایی به طور کلی از 3.5 به دست آورد: 1 بیش از یک گروه از 4000 پرندگان. با توجه به متوسط ​​1.5-2kg جیره کنسانتره در روز و وزن کشتار 100KG، این یک پرنده کشتار برای بازار در 6-8 ماه سن برای هزینه کل خوراک کنسانتره 350kg تولید کند.

اگر یک سال در بازار دور سازگار برای گوشت شترمرغ این است که از فصل تخمگذار در حال حاضر در شمال اروپا عرضه می شود، پرندگان نیاز به در طیف وسیعی از سنین ذبح شود. برخی از اختلاف میان پردازنده به چگونه این می تواند به دست آورد وجود دارد. برخی بر این باورند پنج رژیم تغذیه مختلف می تواند مورد استفاده برای تولید به اندازه مورد نیاز را در یک پرنده کشتار در طیف وسیعی از سنین 6-14 ماه. تاثیر تغذیه مختلف بر روی کیفیت گوشت تولید نیاز به تعیین می شود، اما تصور نمی شود قابل توجه است. موضوع دستیابی به وزن کشتار از طریق تغذیه در سنین جوانی نیاز به از نقطه نظر رفاه نمایش خطاب. دیگران معتقدند تقاضا سازگار می توان با کشتار در 10-18 ماه با استفاده از یک رژیم غذایی کمتر فشرده برای حفاظت از رفاه پرنده عرضه می شود. ضرورت اخذ تعادل بین نرخ رشد سریع و استانداردهای بالای رفاهی پرنده منطقه ای که شایستگی تحقیقات بیشتر، به دلیل درآمد ورود وجه نقد توسط یک چرخه تولید کوتاه تر بهبود یافته است.

ادعا شده است که برخی از تولیدکنندگان در حال حاضر در حال رشد پرندگان به 140-150kg (بازده 40-50kg گوشت) توسط 14 ماه در ایالات متحده و آفریقای جنوبی. پردازنده بریتانیا بر این باورند این پرندگان می شود بیش از حد چربی و با کیفیت چرم می شود فقیر است، اما کار بیشتر برای حل این مشکل نیاز است.

6.4 کشتار

6.4.1 امکانات موبایل کشتار

نگرانی در مورد رفاه پرندگان در طول حمل و نقل توسط MAFF انگلستان و شورای اروپا به پیش بینی منجر شد که اکثریت کشتار شترمرغ را محل در مزرعه با منشاء است. بنابراین علاقه در تطبیق کشتارگاهها تلفن همراه موجود برای استفاده با شترمرغ تحریک شده بود. واحد "معاف" اجرا شده توسط Scotostrich یک نمونه است، و یک واحد مشابه در Crinacott مزارع شتر مرغ در دوون، که به عنوان یک کم توان محل مجوز وجود دارد.

مشخصات فنی این واحد مناسب برای هدف در نظر گرفته است، اما مشکلات مربوط به صدور مجوز از محل کشتار تا کنون استفاده از آنها به عنوان واحد های تلفن همراه در عمل جلوگیری کرد. مجوز مجبور به اعمال به طور مشترک به واحد کشتار تلفن همراه و هر مزرعه که در آن کشتار می گیرد. این شرایط در هر مزرعه تحمیل از نظر ارائه تسهیلات lairage، اتاق گاتینگ و دست زدن به زباله امکانات، به عنوان مثال. بیشتر تولید کنندگان قادر به خود را متعهد به هزینه های اضافی درگیر، با توجه به آب و هوای اقتصادی مربوط در حال حاضر.

6.4.2 رفاه در زمان کشتار

فقدان ثابت تکنیک های کشتار انسانی برای کشتار پرندگان آماده بازار یکی از نگرانی های اولیه از سازمان های رفاهی مانند RSPCA بود. صنعت آفریقای جنوبی نیز از نگرانی های مصرف کننده بیش از این جنبه ای از تولید شتر مرغ آگاه بود. این نگرانی توسط دو مطالعه اخیر اروپا، که هر دو در آفریقای جنوبی انجام شد نشان داده شده است.

در اوایل سال 1996 وزارت UK کشاورزی راه اندازی گروه غذا علوم دامی در دانشگاه بریستول به بررسی شیوه های تجاری استفاده می شود در آفریقای جنوبی و به توصیه برای رفاه پرندگان در کشتار. این مطالعه این است که هنوز منتشر نشده، اما وزارت یافته را به یک سند با عنوان "ارشاد در کشتار شترمرغ - رفاه" گنجانیده شده (MAFF، 1996).

هیچ قانون خاص حاکم بر شتر مرغ وجود دارد، و با وجود قصد اعلام شده از MAFF (MAFF، 1998) برای تولید یک کد از تمرین برای رفاه شترمرغ هیچ کار به نظر می رسد که تا به امروز انجام شده است. در مقابل، جدید وزارت نیوزیلند کشاورزی و جنگلداری یک کد رفاه برای شتر مرغ و شترمرغ در ژوئن 1998 (AWAC، 1998) منتشر شده است. در انگلستان شترمرغ، توسط قوانین همان است که محافظت از رفاه تمام حیوانات مزرعه در زمان کشتار پوشیده شده است. اگر چه هنوز رسما به عنوان مرغ در نظر گرفته، شترمرغ نیاز به صورت جداگانه در کشتار به دلیل اندازه آنها درمان می شود، در همان راه به عنوان گونه گوشت قرمز.

روش معمول کشتار شترمرغ است که از طریق ذبح قبل از الکتریکی خیره کننده. برق خیره کننده شامل استفاده از یک جریان به سر با استفاده از انبرک با الکترود که دهانه مغز است. اگر چه hooding پرندگان به صورت جداگانه می توانید آن را آسان تر به آنها حرکت از قلم برگزاری به نقطه ای از کشتار، پرندگان و خمار خیره کننده باعث می شود دستیابی به یک بی حس کردن موثر سخت تر با کاهش جریان اعمال شده به مغز می شود.

بی حس کردن موثر تولید از دست دادن هوشیاری است که باید تا زمان مرگ از طریق آخرین خونریزی رخ می دهد. بی حس کردن باعث فاز تونیک زمانی که پرنده سفت و سخت می شود، و این است که یک فاز کلونیک از لگد زدن است. غل و زنجیر عمل بالا بردن و پرنده برای خونریزی ایده آل باید در طول فاز تونیک رخ می دهد، اگر چه یک نوار چرخد ​​اغلب مورد استفاده برای مهار پاها در طول فاز تونیک به منظور تسهیل این عملیات. از شروع فاز کلونیک را می توان با برنامه فعلی طولانی به تعویق افتاد، و یک بی حس کردن شش دوم است که اغلب استفاده می شود. این مرکز Osgrow در Shropshire با استفاده از یک بی حس کردن دو از شش ثانیه در هر زمان برای رسیدن به موثر خیره کننده.

هدایت MAFF نشان می دهد یک جریان 400mA با استفاده از الکترودهای تمیز به مدت سه ثانیه یک بی حس کردن موثر در پرندگان unhooded تولید اعمال می شود. اسفنج شور اغلب در انبرک مورد استفاده برای افزایش سطح تماس و جریان. خونریزی باید در اسرع وقت پس از خیره کننده شده توسط یک برش کامل شکمی از گردن زیر سر انجام شده است. با گسترش خیره کننده استفاده از فعلی است که اغلب علت واقعی مرگ.

این مطالعه هلندی توصیه می شود که حداقل 500 میلی آمپر باید استفاده شود برای رسیدن به یک بی حس کردن موثر برای همه پرندگان، و توصیه می شود که خونریزی باید در عرض 20 ثانیه از خیره کننده شروع به جلوگیری از سرگیری تنفس ریتمیک و آگاهی. همچنین این مطالعه اثر روش های مختلف خیره کننده بر روی کیفیت گوشت نگاه کرد، و یک جریان 500 میلی آمپر به مدت شش ثانیه اعمال می شود برای بهترین نتایج، همراه با یک بازه زمانی کوتاه بی حس کردن به چوب (Lambooij و همکاران، 1998) توصیه می شود.

6.5 حمل و نقل

محیط ناشناخته و اختلال در روال شناخته شده به شترمرغ پر تنش باشد. شترمرغ تنها دو پا، و آسیب یا مرگ می تواند در نتیجه اگر یک پرنده می افتد در طول حمل و نقل. در عمل از مشکلات عمده مربوط به حمل و نقل توسط تنش گرما ایجاد می شود. درجه حرارت در خودرو حمل و نقل می تواند خود را است به علت، به طوری شترمرغ اغلب در طول قطعات سرد روز منتقل می شود. استرس از پرندگان در حال بارگذاری به وسایل نقلیه علت دیگری است و باید با آرامش انجام و استفاده از حداقل شیب در سطح شیب دار در حال بارگذاری است برای جلوگیری از تولید حرارت در پرندگان. همچنین مهم است به بار نمی پرندگان در بیش از حد بالا تراکم به وسایل نقلیه. بزرگترین تولید کننده در انگلستان با استفاده از یک کامیون یخچال نگهداری در 10-15 ° C تا اطمینان حاصل شود رفاه پرنده در طول حمل و نقل.


7 پرورش شترمرغ-یک گزینه برای مناطق کمتر مورد علاقه؟

7.1 یک شرکت مناسب برای شمال اروپا؟

کیفیت ذاتی محصولات شترمرغ و امکان برای پردازش ارزش افزوده از گوشت و چرم در یک عملیات یکپارچه باعث می شود پیشنهاد جذاب برای توسعه روستایی در مناطق کمتر مورد علاقه از اروپا است. مشکل این است که شواهد علمی تا کنون می توانید این سوال که آیا رفاه پرنده توسط سیستم های تولید که دستیابی به موفقیت اقتصادی در شرایط اروپایی، هر چند Deeming (Deeming 1997b، 1998a، 1998b، 1998c) به خطر بیافتد حل و فصل نیست تا برخی تحقیقات به تفاوت های فصلی و جنس انجام در رفتار است. بعضی از تولید کنندگان این دیدگاه که کشتار پرندگان بهتر در شمال اروپا انجام اگر آنها در سراسر مرحله رشد قرار گرفتند ابراز کرده اند. گزارش های موردی نشان می دهد که حداقل یک سازنده UK در واقع استفاده از این سیستم، احتمالا با آگاهی از قدرت صدور مجوز. به نظر می رسد بعید است که چنین عمل می با تایید سازمان رفاه حیوانات یا در واقع از مردم بریتانیا، که شناخته شده را در اولویت بالا به مسائل رفاه حیوانات در هنگام خرید گوشت را تامین کند.

مطمئنا درست است که در فصل تخمگذار در شمال اروپا خواهد جوجه در اواخر سال که نیاز به باقی می ماند برای حداقل چند ماه اول زندگی به منظور ارائه شرایط محیطی مورد نیاز برای سلامت و رفاه خود قرار تولید کند.

ورزش نیز در زندگی یک شترمرغ در حال رشد بسیار مهم است. از 1-2 هفته از جوجه سن باید از گذراندن بیش از نیمی از وقت خود راه رفتن در اطراف محوطه و تغذیه. ورزش تحریک اشتها سالم که به تولید نرخ خوب رشد (Deeming و همکاران 1996) 7. تا 8 هفتگی ضریب تبدیل غذایی از 2: 1 و یا حتی بهتر است گفته می شود ممکن است (اسمیت و همکاران، 1995). 3 ماه سن جوجه باید به 35kg وزن، و ورزش نسبت بیشتر که احتمالا ممکن است با آب و هوای زمستان بد محدود شود نیاز دارند.

بنابراین نیاز فوری به ایجاد صراحت مناسب و یا در غیر این صورت از شرایط شمال اروپا برای تولید شتر مرغ آن است که اگر برای ورود به جریان اصلی از شرکت های جایگزین برای کمتر نقشه مورد علاقه وجود دارد. شرایط آب و هوایی در جنوب اروپا به وضوح مطلوب تر خواهد بود به شتر مرغ، اما وجود دارد، اندازه مقیاس برگزاری و شرکت ممکن است عوامل محدود کننده رشد.

در حال حاضر ادعا شده است که تولید کنندگان برتر، با شروع با بهترین سهام ژنتیکی در دسترس، در واقع می توانید برای یک خروجی در هر مرغ مادر از 15 گونه پرنده در هر سال کشتار هدف. محققان و تولید کنندگان بر این باورند که با کار بیشتر به منظور بهبود ژنتیک و مدیریت، خروجی 20 پرنده در هر سال خواهد بود قابل دسترسی.

7.2 عملیات یکپارچه

ریشه کارآفرینی تولید شتر مرغ در اروپا تولید که مایل به کشتار، پردازش و محصولات خود را در توسعه کسب و کار خود را به شیوه هماهنگ منجر شده است. این شده است در راه تکه تکه بدون هیچ گونه حمایت رسمی با وجود عدم هماهنگی میان تولید کنندگان و پردازنده گوشت سنتی انجام می شود، و. همچنین درگیر است فاصله حمل و نقل قابل توجهی از مزرعه تا پردازنده است که از یک استرس عمده در پرندگان و به کیفیت گوشت خوب مساعد نیست. با وجود این، در حال حاضر مهارت، شور و شوق و تعهد به با شرکت در مدت طولانی باقی بماند. در حال توسعه آغاز یک فرآوری و بازاریابی زنجیره ای مورد نیاز است سرمایه گذاری قابل توجهی در برخی از خطر است، اما عرضه و تقاضا سازگار شروع به همزیستی، حتی در اینجا در بریتانیا است.

عملیات یکپارچه از Kezie با مسئولیت محدود در اسکاتلند بهترین مثال در مقیاس قابل توجهی در انگلستان است، و می تواند یک مدل که بر پایه هر پروژه های بیشتر تظاهرات در اتحادیه اروپا فراهم می کند. این دستگاه توسط مزارع در دسترس آسان خدمت کرده است، و ترکیب پرورش، پرورش جوجه، کشتار، پردازش، بسته بندی و توزیع. این شرکت همچنین دارای لینک با دباغی در زیمبابوه و پوست آن در حال حاضر پردازش وجود دارد.

ممکن است که به تصور یک عملیات کاملا یکپارچه با انکوباسیون متمرکز و واحد جوجه پرورش، احاطه شده توسط مزارع تولید تخم مرغ و پرندگان در حال رشد برای کشتار. فعالیت های ارزش افزوده می تواند شامل کشتار و پردازش، بسته بندی و بازاریابی و صنایع دستی استفاده از محصولات این شرکت. تولید چرم نیز می تواند به صورت محلی خارج انجام می شود، و ساخت و ساز از دباغی می تواند بخشی از عملیات بود. عملیات یکپارچه مشابه در حال حاضر تحت بررسی در آفریقای جنوبی است.

چنین توسعه یکپارچه مشکلات زیرساخت های که در حال حاضر وجود دارد رسیدگی و فعال کردن بهره وری تولید را به حداکثر رساند، در حالی که ارائه بهترین شرایط برای سلامت و رفاه این گونه منحصر به فرد. آن می تواند توسعه محصولات و بازارهای جدید را تسهیل و در اثبات پرورش و سیستم های مدیریت مفید باشد.

تجزیه و تحلیل SWOT 7.3

نقاط قوت 7.3.1

بالقوه برای کیفیت محصول عالی در سراسر طیف وسیعی از محصولات

یک بازار خوب وجود دارد در حال حاضر برای گوشت در اتحادیه اروپا

پتانسیل برای سطح تولید بالا از پرندگان مادر

پتانسیل خوب راندمان تبدیل غذایی در پرندگان کشتار

طول عمر پرندگان مادر

تعهد دراز مدت از تولید کنندگان به آینده شترمرغ پرورشی

یک پایگاه تولید دانش و تجربه دست آورده در طول 8 سال گذشته در اتحادیه اروپا

توسعه زیرساخت های اساسی برای پردازش و بازاریابی از گوشت و چرم در اتحادیه اروپا.

7.3.2 نقاط ضعف

عدم آگاهی مصرف کنندگان از گوشت و چرم

عدم تحقیقات علمی

عدم حمایت رسمی

عدم توسعه بازار در اتحادیه اروپا (به غیر از گوشت)

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:03 ب.ظ

ممنون از مطالب مفید شما در ارتباط با شترمرغ و پرورش شترمرغ ایران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد